srijeda, 14.03.2007.

hej:)

ola ljudi:)
evo,oped vrijeme za novi post....
makar mi se bas i neda....
kad se nije nista promjenilo od kad sam zadnjeg napisala....
jedino,u petak sam bila vani,kod frenda..
ja,stanko,bojan,jedro,robi,jova i rafo..:))
bilo mi je super.....malo sam se nacvrcakala,al'
ne puno...popila sam nekih litru i pol bambusa....:)
bilo mi je super.....
svi su nakraju zaspali po stolicama,jedino ja i bojan
smo bili budni,onda je i on zaspao..jedino ja sam ostala
budna:():():():()
al sve za 5...brzo sam ih probudila kad sam pocela lupat
s tavama i vikat:krumpiri - krumpiri:))))))
haha:))))su se brzo probudili:)))))
(a ja sam onda skoro sa tavomk dobila po glavi):)))))
haha:)))))))
eto...to je to zasada:))))
puseeeeeeeee,voli vas InNa:))))

- 14:26 -

Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

SvAšTaRa:)

koliko vas je bilo do sad...otprilike:)
blog je otvoren 04.03.2007.:)
Counters
Counters


Opis bloga:depra depra i depra.....
ljubav frendovi i frendice itd....
samo sranja :'( :'(:'(
PrOvJeRi KoLiKo Me PoZnAjEs:)~
koliko vas je online:

SaZnAjTe KoLiKo VaS On/oNa VoLi!!!:)~

....::::A izgleda da bi morala
napisat i nesto malo o meni:::::......
ImE:Katarina
PrEzImE:Never Mind..
GrAd:Pazin
VrLiNe:Dobra frendica, uvjek spremna pomoć,
znam slusat,rame za plakanje, zabavna+smješna itd:))))
MaNe: Joj sad nabrajat....pušim, svađam se sa starcima,
grizem nokte itd....
ThE BeSt FrEnDiCe: Tamara,Danijela...
ThE BeSt FrEnDoVi: Bojan,Stanko....
Volim sve sto vole mladi:)))
Obozaaaavaaaam izlaske do ranih jutarnjih sati:)))))
Nevolim skolu-al je trebam završit.....
Obozavam pare:))))))) -kad ih ima,a kad ih nema ih mrzim!!!:)
stalno se smijem.....i mam divne bisere kad si ga malo popijem...:)
volim kad mi netko pomogne,volim davati -
al kad trebam primit nesto mi je full bed....
jako sam zaljubljena.,... a mrzim bit zaljubljena....
samo mi sranja donosi.... volim piknike,plivanje,
gledanje telke,živciranje stare itd....
obozavam svog starog..... reggae-hippy:)))
volim slušat svašta.....Trance,Reaggae,Tehno,
cak i nesto nase itd.......
najbolja pjesma-koju cu i stavit da svira na blogu je:
"Big City Life" od Mattafixa....
frend mi je pustia tu pjesmu i ja sam se jednostavno
zaljubila u nju....predobraaa je.........:))))))
i tak...mislim da sam dosta napisala.......
zasad......see yaa:))))
puse:)))))
i evo vam neke funny glupo
sti:))))))))


Click Here to get this from pYzam.com!


Click Here to get this from pYzam.com!


Get your own glitter and more at BlingyBl






Create Your Own Countdown

...:::StA Ja PoSjEcUjEm:::...

ImAgEsHaCk
BlOgOvI KoJe PoSjEcUjEm-PoSjEtItE I Vi!:))))
Mala Plava~isto super ženska:)~
mala plava i jos jedna cura...:)nice:)
Loodacha)simpa cura:)
QuEeN14:))
~Tejic@~
Trance $ Life! super blogach:)
~¤~FuNkYfIsH_33~¤~
I LJUDI.....OVAKO.....MOLIM VAS KO BOGA.....
OSTAVLJAJTE MI TE VRAŽJE KOMENTARE!!!!!
hvala....:)