petak, 09.03.2007.

BiG CiTy LiFe -Pogledajte!:)~

to vam je jedna od mojih dražih pjesma:)
spot je malo smjesan,ali ako dobro pratite cete uvidjet cjelu priču i poantu.....
meni je jako ljepo:)))
predobra je pjesma....
mislila sam je stavit da bas stalno svira,al nekom se možda nece svidjet (makar sumnjam-haha:))
al ipak da mu ne pili mozak....hehe:))
uziwayte u spotu:)))puseeeee:)))




evo i rječi pjesme tko ne kuži:))

MATTAFIX LYRICS

Big City Life


Big City Life,
Me try fi get by,
Pressure nah ease up no matter how hard me try.
Big City Life,
Here my heart have no base,
And right now Babylon de pon me case.

People in a show,
All lined in a row.
We just push on by,
Its funny,
How hard we try.

Take a moment to relax.
Before you do anything rash.

Don't you wanna know me?,
Be a friend of mine.
I'll share some wisdom with you.
Don't you ever get lonely,
From time to time
Don't let the system get you down

[Chorus:]

Soon our work is done,
All of us one by one.
Still we live our lives,
As if all this stuff survives.

I take a moment to relax,
Before I do anything rash.

[Bridge:]

The Linguist across the seas and the oceans,
A permanent Itinerant is what I;ve chosen.
I find myself in Big City prison, arisen from the vision of man kind.
Designed, to keep me discreetly neatly in the corner,
you'll find me with the flora and the fauna and the hardship.
Back a yard is where my heart is still I find it hard to depart this Big City Life.

[Chorus]

-napisite mi ako vam se sviđa spot ili pjesma:)))
puse:))

- 00:37 -

Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

SvAšTaRa:)

koliko vas je bilo do sad...otprilike:)
blog je otvoren 04.03.2007.:)
Counters
Counters


Opis bloga:depra depra i depra.....
ljubav frendovi i frendice itd....
samo sranja :'( :'(:'(
PrOvJeRi KoLiKo Me PoZnAjEs:)~
koliko vas je online:

SaZnAjTe KoLiKo VaS On/oNa VoLi!!!:)~

....::::A izgleda da bi morala
napisat i nesto malo o meni:::::......
ImE:Katarina
PrEzImE:Never Mind..
GrAd:Pazin
VrLiNe:Dobra frendica, uvjek spremna pomoć,
znam slusat,rame za plakanje, zabavna+smješna itd:))))
MaNe: Joj sad nabrajat....pušim, svađam se sa starcima,
grizem nokte itd....
ThE BeSt FrEnDiCe: Tamara,Danijela...
ThE BeSt FrEnDoVi: Bojan,Stanko....
Volim sve sto vole mladi:)))
Obozaaaavaaaam izlaske do ranih jutarnjih sati:)))))
Nevolim skolu-al je trebam završit.....
Obozavam pare:))))))) -kad ih ima,a kad ih nema ih mrzim!!!:)
stalno se smijem.....i mam divne bisere kad si ga malo popijem...:)
volim kad mi netko pomogne,volim davati -
al kad trebam primit nesto mi je full bed....
jako sam zaljubljena.,... a mrzim bit zaljubljena....
samo mi sranja donosi.... volim piknike,plivanje,
gledanje telke,živciranje stare itd....
obozavam svog starog..... reggae-hippy:)))
volim slušat svašta.....Trance,Reaggae,Tehno,
cak i nesto nase itd.......
najbolja pjesma-koju cu i stavit da svira na blogu je:
"Big City Life" od Mattafixa....
frend mi je pustia tu pjesmu i ja sam se jednostavno
zaljubila u nju....predobraaa je.........:))))))
i tak...mislim da sam dosta napisala.......
zasad......see yaa:))))
puse:)))))
i evo vam neke funny glupo
sti:))))))))


Click Here to get this from pYzam.com!


Click Here to get this from pYzam.com!


Get your own glitter and more at BlingyBl






Create Your Own Countdown

...:::StA Ja PoSjEcUjEm:::...

ImAgEsHaCk
BlOgOvI KoJe PoSjEcUjEm-PoSjEtItE I Vi!:))))
Mala Plava~isto super ženska:)~
mala plava i jos jedna cura...:)nice:)
Loodacha)simpa cura:)
QuEeN14:))
~Tejic@~
Trance $ Life! super blogach:)
~¤~FuNkYfIsH_33~¤~
I LJUDI.....OVAKO.....MOLIM VAS KO BOGA.....
OSTAVLJAJTE MI TE VRAŽJE KOMENTARE!!!!!
hvala....:)