kad sreća okrene leđa....

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

na mom blogu... 
Ja,ja i opet ja...




blogichi.. :) 
najslađa bitcharka

moja pijana brijačica

jedan totalno spaljen lik




Don't Worry, Be Happy

Don't Worry, Be Happy
From the Movie "Cocktails"
Performed by Bobby McFerrin

Here is a little song I wrote
You might want to sing it note for note
Don't worry be happy
In every life we have some trouble
When you worry you make it double
Don't worry, be happy......

Ain't got no place to lay your head
Somebody came and took your bed
Don't worry, be happy
The land lord say your rent is late
He may have to litigate
Don't worry, be happy
Lood at me I am happy
Don't worry, be happy
Here I give you my phone number
When you worry call me
I make you happy
Don't worry, be happy
Ain't got no cash, ain't got no style
Ain't got not girl to make you smile
But don't worry be happy
Cause when you worry
Your face will frown
And that will bring everybody down
So don't worry, be happy (now).....

There is this little song I wrote
I hope you learn it note for note
Like good little children
Don't worry, be happy
Listen to what I say
In your life expect some trouble
But when you worry
You make it double
Don't worry, be happy......
Don't worry don't do it, be happy
Put a smile on your face
Don't bring everybody down like this
Don't worry, it will soon past
Whatever it is
Don't worry, be happy

 2 ljubavi mog života...
Hasta la victoria siempre!





Do konačne pobjede!



 


Guns N Roses

Don't Cry

Talk to me softly
There's something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside I've
I've been there before
Somethin's changin' inside you
And don't you know

Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

Give me a whisper
And give me a sigh
Give me a kiss before you
tell me goodbye
Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinkin' of you
And the times we had...baby

And don't you cry tonight
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

And please remember that I never lied
And please remember
how I felt inside now honey
You gotta make it your own way
But you'll be alright now sugar
You'll feel better tomorrow
Come the morning light now baby

And don't you cry tonight
An don't you cry tonight
An don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry tonight
Baby maybe someday
Don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry
Tonight

 24.12.2005., subota

tha bitch is back... :)))

evo...odlučih se i ja vratit.... badnjak je, ljudi kite borove, lampice se pale i gase, mirišu kolači... a ja sjedim u full razbacanoj sobi i slušam Y.M.C.A. :) ovaq...da vas malo upoznam sa situacijom... preksutra će bit 43 dana kak sam u kućnom pritvoru pod budnim okom staraca.... da,da,...opet..... :) ovaj put sam pobjegla navečer prek balkona ( kaj redovito radim ) kako bih se našla sa svojom ljubavi s kojom sam skoro 5 mj. (to je onaj dečko iz prošlog il pretprošlog posta oko kojeg sam se dvoumila-jednostavno je presavršen i obažava me ko i ja njega....) al... malo sam zaspala pa nisam došla na vrijeme...i... (to mi je definitivno škola i nemoram vam ni pričat kak se glupo osječam zbog tog).. upisala sam mioc i navukla prvo polugodište na 5 taq da mogu igrat na tu kartu kad ću pisat večeras pismo Djedu Božićnjaku sa željom da me pusti van prek praznika...da objasnim svoje postupke: stara pada na te njenjenje fore u kojima još pronalazi tračak moje nevinost i naivnosti kako bi se još neko odredjeno vrijeme mogla zavaravati da sam ona mala curica s kojom je svaki dan poslije posla morala bojati bojanke...
oke...moram priznat da sam malo više u tom svom Božićnom duhu neg kaj priznajem al... danas mi je bilo prejebeno s moye dve kuye u last min. shoppingu jer fakat dugo nisam bila na danjem svjetlu, a pogotovo ne s moje dve najdraže... imala sam fealing da sam napokon puštena s lanca... kasnije sam se našla s mojim mucekom koji mi je poklonio crnu majicu s mojim imenom na ledjima a naprijed natpisom : I´m Play´s - back off boy.... (inače..nick mu je Play...) i čestitku s prekrasnim stihovima (njegovim naravno)... ja sam njemu poklonila veliku plišanu ribu jastuk na kojem se nadam da ćemo još puno noći preležat... :) otkako sam s njim malo sam se smekšala, al kaj ću kad izvlači ono najbolje iz mene....(za razliku od majene i gangsta15 koye me teraju da na badnjak kradem čestitke za njih.... :)...) evo čist malo da vam se javim...a sad idem sobu sterat u red..... Law ya all.... (skoro sve)
- 19:22 - baci jednu mudru... (9) - pljuni na papir - #