...ja...smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dead aj, of kors dead

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moa luce i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

t0kicha,saRaH und iChnaughtynaughtynaughty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moa ludica i ja..heh...smijehsmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

_u đakovu_
_mateich,aNa,ja_
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

katja..ljepotica moa...i ja..
a ko bi drugi bio..hehe...yes
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


meine pamelix und ich
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

::::Ł0v3:::

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

_Koža pamti_

Nikada, nikada, nikada, nikada
sa tobom više nikada

Ni vazduha između dlanova
ni predaha između uzdaha
u prolazu tela pripijena
bez imena, samo bez uspomena

Lepo naslepo, te tvoje usne stranca
ma, lepo do bola kad pokupiš neznanca
ljubi me ti, nikada te više neću videti
al' koža pamti

Lepo naslepo, ni kajanja, ni srama
ni jučer, ni sutra, ni džentlmen, ni dama
ljubi me ti, nikada te više neću videti
al' koža pamti

Ni razmaka između redova
bez pitanja, vidljivih tragova
u prolazu tela pripijena
bez imena, samo bez uspomena


_ova je pjesma posvećena jednom lijepom trenutku u mom životu_
smijeh


_Cesarica_

Zlatni konci litnje zore
došli su u njene dvore
da bi moju jubav budili
Svitlo nek joj ljubi lice
lipo ka u cesarice
kad je ja ne mogu jubiti

Zlatna mriža njenog tila
dušu mi je uvatila
da je baci nazad u more
Svake noći prije zore
dolazin u njene dvore
bile dvore moje pokore

Cilega života ja san tija samo nju
da do njenog srca nađem put
cilega života moje tilo je bez nje
ka cviće bez vode

  srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen =)

a ovolko vas je samo bilo:

Counter
Counter

nesh o meni(ako vas zanima):

IME:andrea (koe mi se užasno sviđa!!!)
NA SVIJET DOŠLA: 25.9.1991. u Calwu
ŽIVIM U: Tenji Metropoli!!
IDEM:u ekonomsku i upravnu školu, Osijek...
WOLIM:chokoladu, lizalice, spawat jednostavno obožawam,sve moe legice, shoping, dechke, romantiku, dobru glazbu, izlaske, my mob, tv,komp,ples....
NEWOLIM: školu naravno i jedva čekam da ju završim,matematiku,pse,
žohare,bube,zmije itd.-mrzim ih!,umišljene i arogantne osobe al njih nažalost ima i previše,laž,prijevaru, sportaše-svaka im čast na izgledu al zato u glavi neaju niš..i mislim da bi to bilo

maj em es en je:
andrea_tenja@hotmail.com

_blogovi koe (ne)posjećujem_

marija-cura iz raz..ponosna hercegovka!
pamela-moja dosadna sestrična..heh..
nellisha moa-slatka masha moa
tinche moe-cujica iz raz
ninich moa-plawushica forever...lolim ju jako!cerek
ester-simpa cura...filozof maji..wink
ida-ma sve naj...veri kul!!
ivana-super cura..dada...
nora-curka iz raz...me(n)talka..heh...
šile-d ninja from tenjasmokin
hala- ma legenda thumbupthumbup
ivonica-ljepotica mala..ali zločesta...yes

nedjelja, 15.07.2007.

Tantra Totem

eo, za sve vas, dragi moji!!

1. Dajte drugima više nego što očekuju...učinite to sa guštom!
2. Vjenčajte se sa ženom/muškarcem s kojim volite razgovarati. Stareći razgovor postaje jednako važan kao i ostale stvari....(a svi znamo na šta se to odnosi..heh..yes)
3. Ne vjerujte sve što čujete. Ne trošite sve što imate. Ne spavajte koliko možete(e za mene ovo nimalo ne vrijedi!!!).
4. Kada kažete "volim te" budite iskreni!
5. Kada kažete "oprosti" gledajte osobu u oči!
6. Zaručite se bar 6 mjeseci prije vjenčanja.
7. Vjerujte u ljubav na prvi pogled!
8. Nikad ne ismijavajte snove drugih. Ljudi koji nemaju snova i nemaju nikakav život.
9. Volite snažno i osjećajno. Možete biti povrijeđeni ali to je jedini način za intenzivan život.
10. U razmjericama borite se ponosno. Bez vrijeđanja molim.
11. Ne sudite drugima po njihovim obiteljima.
12. Govorite sporo, mislite brzo!
13. Kada vam netko postavi pitanje na koje ne želite odgovoriti, nasmiješite se i pitajte: "Zašto to želiš znati?"naughty
14. Sjetite se da velike ljubavi i velika ostvarenja donose i velike rizike.
15. Recite "na zdravlje" kada netko kihne.
16. Kada izgubite, ne gubite to iskustvo!
17. Sjetite se tri P:
Poštivanje za vas;
Poštivanje za druge;
Preuzimanje odgovornosti za svoje ponašanje.
18. Nemojte da mala svađa uništi veliko prijateljstvo!
19. Kada shvatite da ste pogriješili, poduzmite sve da ispravite pogrešku.
20. Dajte drugima još jednu priliku. Cijeli svijet može griješiti. Griješiti je ljudski.
21. Vodite ljubav što češće možetecerek( e ovo se većini najviše sviđa!!)!!
22. Smiješite se kada se javljate na telefon. Vaš sugovornik će to primjetiti.smijehsmijeh


vejika pusica svimakiss
....i jedan po0ozdravčić!!wavewave


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-15



| Just Say SomeThiNg (72) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.