my ludi dnevnk

04.01.2005., utorak

eto počela je škola!!!
kad sam došla svi me pozdravili čestitali novu godinu s zakašnjenjem.Onda smo se raspričali kako je tko proveo praznike.nećete vjerovati ali mi smo odmah prvi dan pisali test iz engleskog zato što smo prije praznika namjestili da joj padne karta na glavu i pala joj je i baš mi je drago!!Onda je ona rekla da se jave oni koji su to napravili i javili su se i onda je rekla da ćemo pisat test poslije praznika,ali pazite sad ovo, taj test je bio kažnjenički a sljedeći put opet pišemo test kao i svi ostali razredi.pa mislim stvarno da ne povjeruješ!!!!!!!!!
danas sam baš nekako čudna ništa mi se neda trebala bi nešto ponavljat ali sam prelijena za to.jedna od mojih gorih osobina i je lijenost,evo npr.ja znam kemiju i kužim sve to ali mi se neda to malo ponavljati da zapamtim i nakon nekog vremena ja to zaboravim,tako i za engleski ja u ovoj godini nisam ni knjigu otvorila i uvijek dobijem 4,stara mi kaže da kad već bez ponavljanja imam 4 zašto onda nebi malo ponavljala pa da imam 5,moj odgovor na to:PRELIJENA SAM!!
neznam šta da radim,ja sam zacopana u jednog dečka (evo zvat ću ga ZXY) naravno ide u našu školu i isto je osmi razred,prošle (školske)godine sam skužila da je zacopan u mene jer je buljio u mene kao da sam pala s marsa.ali problem je u tome što sam ja glupača prekasno skužila i sad je obrnuto sad ja u njega buljima on mene jedva pogleda,uvijek kad se negdje vani sretnemo gleda me sa nekom ljutnjom kao da sam mu nekog ubila,prošle godine je bilo drugačije uvijek bi me nekako zaljubljeno gledao.sada više nisam sigurna dal je zacopan u mene ili ne.Evo jednog primjera:išla sam u školu ujutro i kad sam se vratila doma otišla sam u dućan (usput ja i on živimo blizu tako da se uvijek sretnemo kad idemo il do škole ili iz škole) i vidjela ga kako se sa još dva dečka vraća iz škole i tako sam ja ušla u dućan i oni umjesto da su nastavil ravno hodati do njegove zgrade stali su ispred dućana i pričali,kad sam ga pogledala izgledao je kao da jenešto govorio dečkima da ostanu ispred dućana s njim i tak su neko vrijeme stajali pa su svratili do pekarne koja je malo dalje od dućana.kad sdam izašla jedan dečko je već bio unutra,a ZXY je prelazio cestu i vidio me, stao je i onda me pogledao i onda tek nastavio hodat.Ono stajao je na sredini ceste i gledao me a ja ono kao kip.neznam šta da radim.A kako je zgodan,ma šta zgodan prezgodan! možda mi vi možete pomoć šta vi mislite jel zacopan u mene ili ne!!
- 10:40 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ukratko šta se sve događa oko mene i u mom životu

Linkovi

koje blogove čitam(javite se ak hoćete da vas stavim na listu)
nina
marryann
ribica
phoebs
piper
alessandra
mala vještica R
behind blue eyes
loli
mala ifa

play texas holdemtexas holdem tournament



Alicia Keys feat. Usher-My boo

There„s always that one person
that will always have your heart
You never see it coming
cause you„re blinded from the start
I know that you„re that one for me
It„s clear for everyone to see
Oooh baby, you will always be my boo

I don„t know about yall,but I know about us and uh
it„s the only way we know how to rock
I don„t know about yall but I know about us and uh
it„s the only way we know how to rock

Do you remember girl I was the one
who gave you your first kiss?
„Cause I remember girl I was the one who said,
„„Put your lips like this. „„
Even before all the fame
and people screaming your name
Girl, I was there and you were my baby

It started when we were younger
you were mine (my boo ,my boo)
now another brother„s taken over
but it„s still in your eyes (my boo ,my boo)
even we used to argue
it„s alright (my boo ,my boo)
I know we haven„t seen
eachoter in a while
but you will always be my boo

I was in love with you
when were younger
you were mine (my boo ,my boo)
When I see you from time to time
I still feel light (my boo ,my boo)
No matter how I try to hide
Even though there„s another man who„s in my life
you will always be my boo

Yes I remember boy „cause after we kissed
I could only think about your lips
Yes,I remember boy,the moment I knew
you were the one I could spend my life with
Even before all the fame
and people screaming your name
I was there and you were my baby

It started when we were younger
you were mine (my boo,my boo)
now another brother„s taken over
but it„s still in your eyes (my boo,my boo)
even we used to argue
it„s alright (my boo,my boo)
I know we haven„t seen
eachoter in a while
but you will always be my boo

I was in love with you
when were younger
you were mine (my boo,my boo)
When I see you from time to time
I still feel light (my boo,my boo)
No matter how I try to hide
Even though there„s another man who„s in my life
you will always be my boo

My all ,my all ,my all, my all, my boo
My all, my all, my all, my all, my boo

I don„t know about yall,but I know about us and uh
it„s the only way we know how to rock
I don„t know about yall but I know about us and uh
it„s the only way we know how to rock