< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by mala_sa_marsa =)
Komentari On/Off

Sum music

I luvcerek Evanessence, Panic! at the disco, Tokio Hotel and Green Day cause they're really fantastic, they're makin real gr8 music....thumbup




obavezno kliknite na ovo:
vampiri

Linkz

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Amela dis gurl is so kwl....thumbup
Tena real good friend of mine..thumbup
Smokva my cool friend Marijana, gr8 gurl thumbup
Christy she's totaly sweet n so is dis blog thumbup
girls TrEENaest also nice blog thumbup
my friendfunny guy thumbup
also a friendhe's a freak thumbup
Robin....funny thumbup
Fićo luđak =) kolarecthumbup

OK I think dat's all

More bullsh*t

Counters
Counters









MySpace Layouts


MySpace Layouts


MySpace Layouts


MySpace Layouts


MySpace Layouts


MySpace Layouts


blog layouts


blog layouts


MySpace Layouts


petak, 11.01.2008.

Novi post =)

joooooj kak dugo nisam pisala.....fuck fuck fuck fuck....shit shit shit shit!!!
Pisat ću vam nešto o svojim frendovima i frendicama =)=)=)yes
Neznam kako vama, al meni su prijatelji najvažniji u životu (i Žaji isto, sjedi pokraj mene i nagovara me da to napišem zubo)
Jučer smo bili na klizanju Kolarec, Žaja, Ida, Megi i ja. Bilo mi je super jer se oni međusobno ne poznaju i tek su se jučer upoznali i svi su si suppach thumbup Baš mi je bilo zakon, (I Žaji isto, da me još ne istuče zubo) svi se slažu i najvažnije, iako niko nije dobro klizao, super smo se proveli =) Kolarec si je još neke frendove sreo pa mu valjda nije bilo dosadno u ženskom društvu.. Pa počnimo od Kolareca:
super mi je, smiješan i zbunjen zujo
ne znam ga baš tak dobro al super mi je... fino
Fintić =) :
Super tip i ttlno sladak i simpa
super mi je kod njega šta se ne petlja u tuđe osobne stvari. Zna se zajebavat i ne misli, ak ga zagrliš da si zatreskana u njega. I još mi je super šta smo prekinuli a ok smo si...
i da ne zaboravim, Kiki je otvorio vratasmijeh
Žugy:
On je stvaaaarno dobar tip i super frend. Sladak je i ima lijep osmijeh zubo
Ne da mi da se režem grrrrrrrrrr al jebeš to nedam ni ja njemu štošta smijeh
Streeter:
Ja njega obožavam, smiješan je za umrijet i jako drag al on mene baš nevoli a jbg nemreš sve (i ofce i nofce) nemogu te svi voljet =)
Dodo je dobar frend, i to cijenim =)
Simba:
Mali i zajeban, a pametan za popizdit. Super talentiran za sve živo, najmlađi u društvu ali i najbolji. Stalno nosi neke bombone =) smiješan je, ukratko..smijeh
Dorijan:
Simpa. Stalno glumi da nas mrzi al, naravno, ne može živit bez nas smijeh
Ma obožavam ih svih =)

sad ladies and bitches =)
Ida:
Super slatka cura, njen smijeh je zarazan, kad se ona smije, svi se počnu smijat, fakat se cura slatko smije.
Isto dobra frendica (zato sam je i zapisala =)) i super za trach i zajebanciju
smijeh
sad se ošišala pa mi je stvaaaarno sweet =)
Spider:
Slatkica mala moja fufasta =)
malo zbunjena, al to mi se kod nje sviđa cerek
lijepo crta i ima jako lijep glas kiss
Hana:
Jako draga cura cerek i uvijek nasmijana, doslovno osvijetli prostoriju kad uđe...smijeh
Barbie:
Draga i smiješna. smotana i luda =)
Ma voljam je i ovako i onako i tako i kako.
Megi:
Mala i slatka i smiješna i čudna i simpatična i draga i ima čudne brije =)
Marty:
Ma ona mi je zaaaaakon volim ju puuuuuno yes
Ima fora ispade i zbog toga je obožavam cerek.... Totalno je zaljubljena u dečke i u život zubo
Phx:
Podrška u životu, slatka cura koja piše jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaako duge commove =)
Žaja:
super cura, ma obožavam je, ful je sl*tka i lijepa
i briše mi sve šta pišem o njoj headbang
Luda (u dobrom smislu) i smiješna
Ludo mi je provodit vrijeme s njom =) fakat mi je cura super i sweet cerek
Eva:
suuuuuper cura i voljam ju makar je jaaaako dugo nisam vidila al cura je zaakkooon! cerek

|Komentiraj 95| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.