Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts


Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Myspace layouts

Myspace layouts







< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN

ovolko vas je bilo od 19.3.2007... =)
Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

users online

Ljudeki koje ja chitam...

Blog.hr
Silwekcerek
Tommeksmijeh
Sarakiss
Rajter
Nic
Sarini odlični dizajnevi
Ivana
Dariasmijeh
Tea
Kika]
Zoran
Minnie,Sweeti and Evil
Sanja i Bakrena
all boys must die thumbupDomagoj
°°°°IvA°°°°
Zrinee
MARIJO =)


...O MENI...
ZoWeM sE VaLeNtInA,RoDeNa SaM 20.01.92,ZiWiM u ZaPrEšIćU,IdEm U 1.F RaZrEd,pO HoRoSkOpU SaM JaRaC,ObOzAwAm Se DoPiSiWaT (pReK mObA,KoMpA nI bItNo KaK),IzLaZiT,BiT s DeCkOm KoJeG OBoZaWaM;SlUsAm DoStA ToGa,SwE OsIm MeTAlA i PuNkA,ObOzAwAm GlEdAt HoRoRe I kOmEdIjE,,,
NajBolJI FrEnDoWi ToMMeK,KikA,TiNa,PeTrA...
ZaTiM SwI iZ rAzReDA,eKiPa:mA SvI StE Vi MEnI SuPeJ...

WOLIM:::PaPaTi PuuuNooo,SlUsAt MuZiKu,ViSiT nA nEtU,BiT S FrEnDoWiMa I s DraGiM WAnI,SwOj MoB...
Ne WOLIM:::Hmm,ZaPrAwO dOsTa ToGa,,SkOlU,ZiMu,SwOjE SuSjEdE,DeBiLnE LjUdE,UmIsLjEnJe,mA PuNo ToG...

i ovo vam je moja slikichasmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Silwek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MoJa KiKa kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
SaRakiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MaRtInČeK MoJkiss


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MoJa KiKa I Jasretan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
KiKa i Ja Se GlUpIrAmO

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ToMMeKzujo



utorak, 26.02.2008.

LiFe Go On...Oh YeAh...

HeJ ljudi moji...zubozubo Kaj ima kaj se dela?? evo dosla ja malo...trebala sam vec i prije al nikak i nikak....ima dosta tog novog...dadaroflzubobelj prije svega fala svima koji mi commaju...tnx ljudeki moji...ja danas na praksi bila ah da...koma ziva...bilo posla,,,uff,gnjavili nas i tak...al bilo i zajebancije...i posvadah se s tetkicom(Ivanom)cura je odlicna...ona tam radi i s Bigijem jer nisam htjel na cugu posle prakse s njima...ah ah drugi put...=)=)deadzubo a sef mie bas zbunjen lol...haha nije znal kaj treba upisat pod mjesto kad mie potpisivo papire...haha...jaoo...roflrofl ma sve je to tak spaljeno!!!koma...a tak treba...



I Tako sad da ja vama objasnim sta znaci moj naslov:LIFE GO ON...Oh YEAH... to vam znaci da zivot i de dalje,,,haha duhovito kaj ne??dead da prekinula sam sa Silwekom nakon tolko i tolko godinu i nes neznam tocno kolko!! i prejebeno mi je!!!o da!dadada,...beljzubozuboa oh yeah pise tu u naslovu zato kaj mie sad super...jebeno...tralalalala...svemu dode kraj...haha...i tak...da neznam tocno kad smo prekinuli,prie vec...a ni ni bitno...
i da...eto ja upoznala jedniog decka,predobrog i bas sam hepi...jakooo hepiiiiizubozubo Bili vani zajebavali se,Kika bila svjeca haha...loll...i tak...JEBENO...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sad par rijeci za moju kokicu koju jako volim-naravno za Kiku!!fakat si mi najbolja frendica i stvarno neznam kaj bi bez tebe,fakat te jako volim...zubozubo Prava si frenica mala moja...Uvijek sam bila i uvijek cu bit uz tebe!!!VOLIM TE!!!!!! i kokica znam ja da tu ima zara,jos malo pa ce iskre frcat!!zubozubo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hm da i malo o mojoj PLAVUSI!!!!plava ovak i plava u dusi do bola...predobra cura,carica moja!naravno MOJA ŽARKICA!!!cura je predobra samo je nemojte vodit na kavu jer ce vam popljuvat cjeli stol...Bile smo u Zg na kafi i zenska vidjela nes smjeno i taman popila kavu i pocela se cerit i sve popljuvala po stolu...ah to je tak kad si plav...hehe...a dobro imam i ja svoje gluposti...i najglasnije smo bile u busu tramvaju a i na treningu!!Inace treniramo hip-hop zajedno...koja bruka svi neki pametni sam nas dvije tuke...roflroflheadbang kaj ne??Žarkica predobra si!

I sad konacno odlazim ja...napisah sve kaj sam htela,tj zapravo htjela sam rec jos da sam u sub bila s MARIJEMyessretanbeljzubo bas nam je bilo kul kaj ne??jedva cekam da te ponovno vidim da te malo zajebavam!!
eto toe sve od mene,svima vam saljem veliku pusu i pozzeke,,,kisskiss


VASA MiNNy



| CoMeNtIrAj (58) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.