Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts


Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Myspace layouts

Myspace layouts







< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN

ovolko vas je bilo od 19.3.2007... =)
Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

users online

Ljudeki koje ja chitam...

Blog.hr
Silwekcerek
Tommeksmijeh
Sarakiss
Rajter
Nic
Sarini odlični dizajnevi
Ivana
Dariasmijeh
Tea
Kika]
Zoran
Minnie,Sweeti and Evil
Sanja i Bakrena
all boys must die thumbupDomagoj
°°°°IvA°°°°
Zrinee
MARIJO =)


...O MENI...
ZoWeM sE VaLeNtInA,RoDeNa SaM 20.01.92,ZiWiM u ZaPrEšIćU,IdEm U 1.F RaZrEd,pO HoRoSkOpU SaM JaRaC,ObOzAwAm Se DoPiSiWaT (pReK mObA,KoMpA nI bItNo KaK),IzLaZiT,BiT s DeCkOm KoJeG OBoZaWaM;SlUsAm DoStA ToGa,SwE OsIm MeTAlA i PuNkA,ObOzAwAm GlEdAt HoRoRe I kOmEdIjE,,,
NajBolJI FrEnDoWi ToMMeK,KikA,TiNa,PeTrA...
ZaTiM SwI iZ rAzReDA,eKiPa:mA SvI StE Vi MEnI SuPeJ...

WOLIM:::PaPaTi PuuuNooo,SlUsAt MuZiKu,ViSiT nA nEtU,BiT S FrEnDoWiMa I s DraGiM WAnI,SwOj MoB...
Ne WOLIM:::Hmm,ZaPrAwO dOsTa ToGa,,SkOlU,ZiMu,SwOjE SuSjEdE,DeBiLnE LjUdE,UmIsLjEnJe,mA PuNo ToG...

i ovo vam je moja slikichasmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Silwek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MoJa KiKa kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
SaRakiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MaRtInČeK MoJkiss


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MoJa KiKa I Jasretan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
KiKa i Ja Se GlUpIrAmO

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ToMMeKzujo



četvrtak, 27.12.2007.

.....eWo mEnE.....dada....

Hiii ljudeki,evo mene malo,,,ma da za promjenu napisem nekaj...Dosadno mi je pa sam odlucila nes napisat,inace nebizubo...i tak,kod mene nema nis...swe po starom,samo kaj je NAPOKON owa skola zawrsila...Da i Božić je bio,,,i to je proslo,bas mi je lijepo kaj je bilo snijega,.,,da,al wise mi ga netreba,,,rofl Opce neznam kaj bi sa sobom bas mi je dosadno...Danas sam bila u shoppingu,,,dada,,,greedydead,,,Kupila sa si nowi mob,,,za promjenu...=)=)LooooL,,,sretanmda...
I tak,,,jbt nemam nis pametno za rec! da i bas sam HaPPy Kikićka se prebacila u Zap u školu!!!yeah!!!thumbupzubozubosad cemo se stalno vidjat!!!odlicno...hh...
Skola mi ne fali niti malo,al ekipa da,,,nemam kog zezat...fino
Po cjele dane sam na msn,...Pricam s frendom kojeg sad i POZZ,,,///i by the way vidis napisala sam post!sad ga moras i ti napisat!!!///hahazubozubo...
hmm,,,i tak nis pametno inace...
citala sam nes na netu,da znam ja i citat,mda,,,za svaku pohvalu...pa et citala sam oWO::::::


PISMO BIVSIH SUPRUZNIKA:::

Dragi,

Pišem ti ovo pismo da ti kažem da te ostavljam
zauvijek.Za sedam godina braka bila sam ti dobra
žena.A nemam nijedan dokaz koji to potvrduje.Zadnje
dvije nedjelje bili su za mene pravi pakao.Tvoj me je sef
danas nazvao da mi kaže da si dao otkaz i to je za
mene bila kap koja je prelila casu.Prošle si nedelje
došao kuci i nisi ni primjetio da sam uredila nokte i
da sam bila kod frizera.Skuhala sam ti omiljeno jelo,
svinjsko pecenje i za tu sam priliku obukla novo
seksi donje rublje. Ti si dosao kuci, progutao veceru
za dvije minute i legao si pred televizor i odmah
nakon utakmice zaspao.Vise mi nikad ne govoris da me
volis, ne grlis me i ne ljubis nikad vise. Ili sam ti
odbojna ili me vise zaista ne volis.

No koji god to razlog bio – ja odlazim!

PS: Ako mislis da me trazis, zaboravi. Ne treba mi ništa tvoje a ni tebi ništa od mene.

Tvoj BRAT i ja odlazimo da živimo u Spanjolsku

želim ti sve najbolje!

Potpis:Tvoja bivša žena!

Dok je cekala check-in na aerodromu čula je preko
razglasa svoje ime.Na salteru gdje se javila
cekalo ju je pismo koje je specijalno za nju dostavio
poštar...

U pismu je pisalo:

Draga bivša zeno,

Ništa me nije tako razveselilo kao tvoje pismo.

Istina je da smo sedam godina bili u braku ali „dobra
žena” je sve ono sto ti nikad nisi bila.Ja stalno
gledam televiziju zato jer ne mogu više podnjet
tvoje vjecno zanovjetanje.Ali ni to nije
pomoglo.Primijetio sam prošle nedjelje da si bila kod
frizera ali nisam ništa rekao jer s novom frizurom
izgledas kao strasilo.Majka me naucila da je
bolje ništa ne reci ako nemas nešto pozitivno da
kažeš.Kad si napravila moje omiljeno jelo verojatno si
me zamenila sa MOJIM BRATOM jer si zaboravila da sam
već odavno prestao jesti svinjetinu.Istina je da sam
otisao ranije u krevet te veceri poslije utakmice jer
sam opazio da si na novom néglige-u imala još etiketu
sa cjenom.Nadam se da je čista slučajnost to što je
moj brat juče od mene pozajmio 100 eura i cinjenica da
je na etiketi tvog néglige-a stajala cijena od
99 eura.Usprkos svemu, do juče sam te zaista još uvijek volio i
nadao se da će se stvari izmedu nas popraviti.

Pošto sto sam ujutro otkrio da sam na lotu dobio 12
miliona eura, dao sam otkaz na poslu i otisao sam da
kupim 2 avionske karte za Bahame.No, posto sam
dosao kuci video sam da te nema i pronasao sam tvoje
pismo u kojem je pisalo da me zauvek ostavljas i ne želiš ništa moje.

No, za sve valjda postoji neki razlog u zivotu!

Nadam se da ćeš imati zivot kakav si oduvijek
prizeljkivala.Moj mi je advokat rekao, nakon što je
procitao tvoje pismo, da nisam duzan da ti dam nijednu lipu!!

PS: Ne znam da li sam ti ikad rekao da se moj brat
Karlo zapravo rodio kao Karla.Valjda ti to neće
stvarati probleme.
potpis:BOGAT I SINGLE...


jao vidite kakve ja gluposti citam,,,hhh,,,
ah uglavnom,a kja cu drugo,,,jos nejdem van,pa sam malo na netu...
da iiiiiiii,,,,,,,
SwOjOj LjUbAwI ZeLiM sWe NaJbOlJe zA RoDeNdAn!!!I WoLiM tE PuuuNo PuNNo,,,,SrEtAN RoĐeNdAN!!!!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us


eTo tO jE sWe oD mEnE Za DaNaS...Pozz SwIm kOjI CoMM mY BlOg...
I pUsA SwImA!!!!

::TiNcHY::



| CoMeNtIrAj (61) | PriNtAj | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.