Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts


Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts

Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Myspace layouts

Myspace layouts







< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN

ovolko vas je bilo od 19.3.2007... =)
Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

users online

Ljudeki koje ja chitam...

Blog.hr
Silwekcerek
Tommeksmijeh
Sarakiss
Rajter
Nic
Sarini odlični dizajnevi
Ivana
Dariasmijeh
Tea
Kika]
Zoran
Minnie,Sweeti and Evil
Sanja i Bakrena
all boys must die thumbupDomagoj
°°°°IvA°°°°
Zrinee
MARIJO =)


...O MENI...
ZoWeM sE VaLeNtInA,RoDeNa SaM 20.01.92,ZiWiM u ZaPrEšIćU,IdEm U 1.F RaZrEd,pO HoRoSkOpU SaM JaRaC,ObOzAwAm Se DoPiSiWaT (pReK mObA,KoMpA nI bItNo KaK),IzLaZiT,BiT s DeCkOm KoJeG OBoZaWaM;SlUsAm DoStA ToGa,SwE OsIm MeTAlA i PuNkA,ObOzAwAm GlEdAt HoRoRe I kOmEdIjE,,,
NajBolJI FrEnDoWi ToMMeK,KikA,TiNa,PeTrA...
ZaTiM SwI iZ rAzReDA,eKiPa:mA SvI StE Vi MEnI SuPeJ...

WOLIM:::PaPaTi PuuuNooo,SlUsAt MuZiKu,ViSiT nA nEtU,BiT S FrEnDoWiMa I s DraGiM WAnI,SwOj MoB...
Ne WOLIM:::Hmm,ZaPrAwO dOsTa ToGa,,SkOlU,ZiMu,SwOjE SuSjEdE,DeBiLnE LjUdE,UmIsLjEnJe,mA PuNo ToG...

i ovo vam je moja slikichasmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Silwek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MoJa KiKa kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
SaRakiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MaRtInČeK MoJkiss


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MoJa KiKa I Jasretan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
KiKa i Ja Se GlUpIrAmO

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ToMMeKzujo



subota, 08.09.2007.

Napokon JA,,,,=)

Ewo mene,,,,da,da,da nakon dugo wremena,stawarno prije nisam imala wremena pisat,a nisam imala bas ni inspiracije,,,hehezuboali ewo mene napokon sigurno ste sretni,belj,ma salim se ja...i sad kaj da vam pisem??kaj ima nowoga??
aha da,pa pocela je skolasretan i konacno srednja...jooojzujo ma srednja je super!ekipa uje takoder odlicna!!!predobri su mi svi!!puno bolji nego oni iz osnovne!bas smo super,,,hehe,,,ima nas 35,da da velik razred,,,zubozubo...ah a bas mi je dobro!odlicno,cure,decki ma swi su super...hhhh,,,da wec sam dsobila i 5...wau,bas sam facaroflrofl,,,a jooj sad ja pricam o skoli a pocela je wec odawno,,,samo tjelesni,,jooj jos me swe boli od tog,imali smo 2 sata,uzas,,,eek i matematika katastrofa!!!!!!banghehe i opet ja o skoli...hmmm aj moram nac neku drugu temu,neku zanimljiwiju,ali trenutno mi nis ne pada na pamet,,,haha na pamet ko da to imam...a daaaaaa...neko opet sere,jao si ga njemu kad ga widim...dead i tako,,,ah a kaj ces neko mora bit i glup!
u nedjelju sam cuvala malog bratica cjeli dan,ima 8 mj i bas mi je bilo great,,,hehe,,,proslu subotu sam ostawila punjac kod bake od moba i morala sam imat cjeli tjedan onu krntiju od motorole!al sad opet imam samsunga i bas sam sretna!!
neznam kaj da wam pricam,a fakat mi je dosadno,sad jos malo cu se nac s dragim,,,jeeeeesretancerek i tak...ah... e da Kika opet ima decka,,haha opet je s Gawranom,a neka,sretno im bilo!
Danas sam se trebala nac s frendom i sestricnom ali nisam nije mi se dalo,a nema veze drugi put,,zuboma ima wremena...
ajde idem ja sad,,,jer sam sad wec dosadne stwari pocela pricat,,,pa da ne pocnem o jos gorim temama,,,owaj post je tu samo da widite da sam ziwa i da nisam zaborawila na swoj blog,makar mislim da se necu jako cesto jawljat,al mogli bi wi ostawit i wise comm,,,sretanzubo
ajde idem,dosata je za danas! welika pusa mom Silwekukiss...i narawno Žarkicikiss,kristini,i cjeloj ekipi!!
welika kiss!!!!
wasa Tina...ludzubo



| CoMeNtIrAj (114) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.