eh,today was boring...

swemu dodje krajyesyesal jbg...ne mislim na ONO na sta ce vecina pomislitnonoal opet ne znam ni ja o cemu pricam...bangdanas sam malo u k...kao i jucer,najjednostawnije stwari pretworim u nesto najkompliciranije...headbangal dobro dosta o gubljenju,ajmo malo o bonacimaa...nutu jebote koliko ih ima u karpinjanuu...danas sam cijeli dan bila wani,dosla sam iz skole oko 17:00 sam isla doma,bila je martina kod mene,pa smo odmah isle opet natrag do skole jer su imali utakmicu nasi nogometasiyesyesprotiw njemaca,i narawno da su nasi pobjedili...poslije smo ja,martina,santen,zagica,tara i dina isle na igraliste u karpinjan al danas nije bilo nikog...namcornamcorjao...sad sam dosla doma...i moram se dogowarat s poli nes za njen rodjendan,heh...rekla sam starcima da cu prespawat kod nje al cemo ic u stancija rozelo i tamo bit koliko cemothumbup.ali...nadam se da cu prespawat s ----------,LoL...naughty,dobro malo se gubim al jebiga,ee jedwa cekam...poli poli owaj put nema opijanja,ozbiljno,zelim doc cista doma...ae cao dosadno mi je owo pisat!idem drugi post...wavewavevidimo se i pozz swima...i brawo nasim nogometasima na pobjedi!!!!thumbupthumbup

04.04.2007. ...21:40 Komentari (4) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • da...sigurno cu ja sad ic opisiwat owaj blog...pa ak je neko wec tu zas bi se ja morala mucit??eh jebiga...kratko i waljda jasno...

Linkovi

  • EWO MALO O MENI...NISTA WELIKO...
    ime:Tamara
    rodila sam se 16.07.1992
    naj film:salji dalje
    naj glumica:Sandra Bullock
    naj glumac:Antonio Banderasnaughty
    treniram:trenutno nis,do nedavno odbojku
    slusam:u owo zadnje vrijeme gunse,metallicu,dobro dodju 50 cent i eminem,red hot chili pappers(ko njih ne slusa),nirvana,od hrvatskih Tony Cetinski,Elemental...drugi su mi dopizdili...
    slobodno wrijeme:gubim se,idem na igraliste,prckam po kompu,slusam muziku...zujo
    najwise wolim jest:francusku salatu,cokoladunjaminjami
    ne pusim,ne pijem,ne drogiram se,ono prwo sam probala,ono drugo-odvikawam serolleyesyesyes
    drugo o meni:boli te k...


    TAMI
    TTasty
    AAmazing
    MModern
    IInfluential
    Get Your Own Name Acronym




    PEOPLE LOVE TAMI
    PProud
    EExotic
    OOdd
    PPleasant
    LLegendary
    EEntertaining
    LLegendary
    OOutrageous
    VVigorous
    EEnergetic
    TTrustworthy
    AAmusing
    MMesmerizing
    IInventive
    Get Your Own Name Acronym