eh...ljudowi...

ejla...danas je dan bio kao i swaki drugi...malo pijan,al nije to nista...u owom se slucaju ne radi o meninamcor...isla sam na igraliste...naughtyi of course ko i uvijek swe puno...ja,tara,lea...itd.itd,malo smo se gubili posto smo bili u ugodnom drustwu(nije bitno kojem)...kasnije su dosle martina i santen,i narawno ja,x i y smo morali ic po njih,posto su bile iza kioska,skroz iza,najdalje sto su mogle...ludmalo su sramezljiwe al jbg.x je malo popio,ni y nije bio nis bolji al on je inace takaw...zna martina,yesyes
bio je cak i drwo...a joj joj...rolleyes
poslije smo ja,martina,x i santen isli do dworane,posto su njih dvije morale ko fol ic na trening,al nakraju nisu,martina se wratila...ko zna zastozalivenpsst,sutimrolleyes...na kraju oko 20:00 je martina morala ic ca,pa smo ostali ja,x i y...koj bednut.isli smo na betonirano i tamo sjedili jedno 15-ak min,pa sam ja rekla da moram doma...LoL...dosli smo do moje zgrade i...nisam naprawila ono sto sam rekla,baaaa...izvukla sam sethumbup,al sam zato obecala sutra naprawit toyesyes,pa ipak mu je danas --------!eh jebiga...bilo je malo hladno al okthumbup...aj ljudi jawim se opet drugi put,kad mi se bude dalo pisat,kissachmah

02.04.2007. ...21:56 Komentari (1) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • da...sigurno cu ja sad ic opisiwat owaj blog...pa ak je neko wec tu zas bi se ja morala mucit??eh jebiga...kratko i waljda jasno...

Linkovi

  • EWO MALO O MENI...NISTA WELIKO...
    ime:Tamara
    rodila sam se 16.07.1992
    naj film:salji dalje
    naj glumica:Sandra Bullock
    naj glumac:Antonio Banderasnaughty
    treniram:trenutno nis,do nedavno odbojku
    slusam:u owo zadnje vrijeme gunse,metallicu,dobro dodju 50 cent i eminem,red hot chili pappers(ko njih ne slusa),nirvana,od hrvatskih Tony Cetinski,Elemental...drugi su mi dopizdili...
    slobodno wrijeme:gubim se,idem na igraliste,prckam po kompu,slusam muziku...zujo
    najwise wolim jest:francusku salatu,cokoladunjaminjami
    ne pusim,ne pijem,ne drogiram se,ono prwo sam probala,ono drugo-odvikawam serolleyesyesyes
    drugo o meni:boli te k...


    TAMI
    TTasty
    AAmazing
    MModern
    IInfluential
    Get Your Own Name Acronym




    PEOPLE LOVE TAMI
    PProud
    EExotic
    OOdd
    PPleasant
    LLegendary
    EEntertaining
    LLegendary
    OOutrageous
    VVigorous
    EEnergetic
    TTrustworthy
    AAmusing
    MMesmerizing
    IInventive
    Get Your Own Name Acronym