petak, 24.10.2008.

*PoZz*

Da ja vama ispricam sta se meni sve danas događalo....hehe...
mi danas imali pet sati....i krenili mi kuci...opet pjeske...šesti razred nije imao zadni sat tjelesni...nastavnika nije bilo...malo se mi zafrkavali i kaze meni i mojoj frendici jedan djecak...kaze evo od mojeg brata komadi...haha...ja sam mu se nasmijala i izbuljila....belj
krenili mi kuci...naravno prvo se ide u maxi...fino
to se ne propusta....hahha...
izasli mi iz maxija sad cemo mi krenit...ja i moji ostali frendi uzeli Red Rain...i krenili a ono ide nastavnica iz biologije...al ja mislim da nije vidila Red Rain....ako jest...headbang
idemo mi mjuza naravno...idu nasi skolski s nama...poceli se mi zafrkavat...kad ono ide policija...a ja odma pomisli na najgore...blabla
kad ono od moje skolske tata....jooj....bang
a ja dade frendici Red Rain i dodem s Hely do njenog tate....i kazem ja njemu ajd ti produzi...mi cemo pjeske....ja nam svima skini brige....hahha...
fino smo se mi zafrkavali...djecaci iz razreda nas potepavali...da vidite šokova...svi po malo odvaljuju...(zafrkaju)...
ja sam se smijala...meni suze krenile na oci koliko sam se smijala...
kad sam dosla kuci nisam mogla jest...koliko sam se smijala...smijeh
to su šokovi nad šokovima....pozzz....
uskoro vam pišem post....al pod jednim uvjetom...morate mi kommat....
pusa....wave

- 14:02 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Bit ce svega,, samo dok se ja uključim u to

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis