četvrtak, 23.10.2008.

*evo ovako*

Hello ljudi...evo da vam se malo javim...danas mi je u školi bilo super...
bila skraćena nastava...nisam radila tjelesni....opet.....zaboravila sam opremu
ja nisam radila i još neki samnom....
super mi je bilo niko me nije zafrkavao....
pošto je bila skraćena nastava došli mi pred maxi i trebamo cekat bus....
a meni mojoj frendici Katarini nije se dalo naguravat i cekat bus....
mi odlucile ic pjeske i naravno nase drustvo....
krenile mi a cijeli koji trebaju sacekat bus za nama...
a mi si lijepo Red Rain i piči....smijeh
zafrkavali se a moja naj frendica ponijela mob....a ja pustim mjuzu...i krenemo...hehe.....pjeva
iza nas je bilo djecaka iz 7 razreda....
zafrkavali se mi....vec smo mi prosli pola puta a oni što su bili isli za nama nisu bili ni blizu nas....
Sad kad bude ici cu na gitaru....idu još neke moje frendice....
eee, onda cemo malo uzivat....pozzz....
pisite mi i kommajtewave

- 14:40 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Bit ce svega,, samo dok se ja uključim u to

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis