... *#* iv@n *#* ...

06.08.2007., ponedjeljak

Kako je teško,kad izgubiš osobu za koju bi i život svoj dao...

bok...opet ja pišem novi post! Sada ću ga napisati,pa tko zna kad ću ponovo,jer nemam volje za ništa,a kamoli za pisanje bloga ... E ovako ... Kao što mnogi već znaju prekinio sam sa svojom bebicom Nelom...jako mi je teško pao naš rastanak,jer je JAKO PUNO VOLIM ...
Jako mi je teško bez nje,jer smo proveli jako lijepe trenutke zajedno...došao sam čak prije s mora zbog nje,išao kod nje u Zagreb...a sada...se osjećam tako usamljeno,iako imam mnogo ljudi oko sebe,koji me tješe i pokušavaju me savjetovati...al meni fali ona...i neznam stvarno kako ću bez nje!!!! Bili smo zajedno mjesec dana , i to mi je razdoblje bilo najljepše u mom životu...stvarno mi je bila sve na ovom svijetu...mislim,još je i uvijek...ali...nije kraj mene!
Sada...sam tako tužan...i uvijek kad ostanem sam bar na trenutak,pomislim na nju i samo se suza polako spusti niz lice...A kada sam u društvu pravim se da nemislim na nju,pokušavam nemisliti na nju...ali nemogu...Želim se samo ispričati svom bratiću i ostalim prijateljima i prijateljicama koje sam zanemario...jako mi je žao...znam da se mnogi ljute na mene,nadam se da ćete me shvatiti!!!!eto nemogu više pisati,jer mi je jako teško...Nela samo znaj da te jako puno volim, i da ćeš mi jako nedostajati...
Veliki pozdrav: mojoj najdražoj sestrični Ani(seko hvaja ti na sveu što činiš za mene,jako te puo volim...), Moniki P.,nani,svim mojim prijateljima,megici,andrei(sto me danas tješila),Ani(iz razreda),Valentini Perković,kumici Irmi,anabeli,senti,beti ...i svim ostalima...



Evo imam jednu pjesmu za Nelu,koju mi je moja najdraža sestrična preporučila...


GODINA NOVA ...

Tacno u ponoc kad kazaljke se spoje,
umjesto amin reci cu ime tvoje,
hiljadu milja da si ti daleko,
znaces da voli i da te ceka neko...

Godina nova, svi nesto zele
ja molim Boga, da mi tebe,
samo za mene cuva
godina nova, svima donese srecu,
u novo ljeto ja bez tebe necu,
tacno u ponoc iskreno i od srca,
zelim da tvoje srce za mene kuca

Tacno u ponoc kad radost svijetom krene,
ti jednu zelju pozeli za mene kako mi trebas, jako i neizmjerno
kol'ko te volim, neka ti kaže nebo...




- 01:09 - There's Nothing Left To Say?(184) - Just Blow Away - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us dizajn by:glupaca

opis bloga

Linkovi:

O meni ...