... *#* iv@n *#* ...

30.04.2007., ponedjeljak

# ... e da ... hihi #

ej ... ajd da i ja napišem novi post , kad me već napadate ! Šta ima novoga kod vas ??? Kod mene ... hmhm ... pa onak nešto malo ! Bio sam u subotu u n@v@lisu , bili ja i bratić ... bilo je supeeeeeeer , naplesali se , upoznali se sa nekim curama ... ma strava bilo ! A cure sz baš super ... lijepe i zabavne , jučer smo bili s njima i na kavi ... hihi ... u pola 10 idemo opet s njima na kavu , pa dok čekamo , da napišem post ... tko zna možda nešta i bude ... hmhm ... hihi ! Bili u subotu u n@v@lisu i onda otišli malo do pivnice vidit šta ima ... tamo su bili naši prijatelji , holik , zvone , sale i ostali ... koji su naravno bili pijani ( ko i uvijek ) ! A pivnic@ ... ko pivnic@ , isti ljudi , iste pjesme ... ma sranje ... Ajd dosta o tome !!!!!
Ajd da se sad malo pohvalim ... već sam 3 puta spasio bratiću život , hehe ... Koji sam ja anđeo ... hihi . Jučer je bio taj treći put , al ne da mi se pisati jer bi mogao pisati tri dana o tome ! Jbt kad sam mu spasio život , smijali smo se ko kreteni , a on se zamalo ugušio ... hehe ... koji smo mi likovi ! I tak ... šta da još napišem ??? nemam pojma ... ma de dosta ... ne da mi se više , idem se spremat ... POZDRAV : holiku , keni , zvonimiru , saletu , štimcu , moniki perković , fichi , mii , simoni , martini , beti , maji čeliković , nikolini , andrei , senti , jeleni , andrei , irmi , moniki iz pivnice , reljiću , Lei ... a poseban pozdrav : Marijani , Neli , Megici , Beri , Carici , maloj vali ( hihi ) , slađani , i jednoj maloj ( hihi ) ... Vojim vas sve


... # i evo jedna od mojih najdražih pjesama # ...



Natasa Beklavac -- Ponovo


Kriva sam pred bogom i pred ljudima
al takva mi je sudbina
nemisli da ponosna sam
na to sto nisam andjeo
kad zavodim ne zavolim
kad prevarim ne zazalim
al samo tebi sanjam
da se vratim ponovo....

Voli me iz inata
voli me bez ostatka
voli me bilo gde sam
bas takvu kakva jesam
voli me kad me nema
voli me pored svega
voli me kad ni jedan
bas razlog nemas....

ponovo ponovo pred
tobom gresna stojim
ponovo ponovo za
tvoju ljubav molim......

Evo me i slobodno mi kazi ne
zaboravi me ili se navikni da
nemam krila nikad nisam bila
andjeo ...
kad zavodim ne zavolim
kad prevarim ne zazalim
al samo tebi sanjam da
se vratim ponovo..............

voli me iz inata
voli me bez ostatka
voli me bilo gde sam
bas takvu kakva jesam
voli me kad me nema
voli pored svega
voli me kad ni jedan
bas razlog za to nemas

Ponovo,ponovo pred
tobom gresna stojim
ponovo ponovo za
tvoju ljubav molim.......................



pozzz
- 20:29 - There's Nothing Left To Say?(181) - Just Blow Away - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us dizajn by:glupaca

opis bloga

Linkovi:

O meni ...