... *#* iv@n *#* ...

20.04.2007., petak

$ Evo me opet $

ej ... ljudići moji ... hihi , evo mene opet ... napravio sam novi blog , kao što i vidite ! Kako ste mi vi ? nismo se dugo čuli ... jel ima šta novoga kod vas ??? kod mene ima ... seka kupila motor ... al jbt nemam još vozačke , još malo pa ću imati ... seka rekla vozi samo po Hebrangu ... hihi ... a jbg moram je slušati ... šta ću ??? ma nema veze sad ću još malo dobit vozačku pa ću se moći vozati ... ima toga još novoga ... položio sam ispit iz prve pomoći , jupiiiiiii , pametan ja ... hihi ... e da ... počela ponovo škola , ajoj ... baš mi je bilo lijepo preko praznika , a jbg ...a vald će brzo i to proći ! Eto danas je petak , hehe ... čekam 6 sati , pa odoh na kavu ... ! Šta ima još novoga kod mene ??? što se tiče ljubavi ... hmhm ... pa onak ... ide ... hihi ... ima jedna mala ... ajd dosta o tome ... ovaj blog još nije gotov ima tu još dosta za raditi al et stavio sam ga na korištenje jer sam se poželio pisati postove ... kao ono ... hihi ! Polako ću ga sređivati , stavljat ću slike ... moje , od prijatelja , prijateljica , od nogometaša ... cura ... hihi , itd. I tako ... jedva čekam subotu ... malo da se opustim umori me škola ... hehe ... eto dosta je za početak , žurim , moram do prijatelja da se nešto dogovorimo ... Vejiki pozzz i pusa : neli , marijani , maji čeliković , andrei od brune , moniki i fichi , jeleni i andrei , megici , beri , irmi , katarini , jeleni , tanji , maji , nikolini , draženu , chupavoj , carici , moniki , keni , moniki ... senti ... a pogotovo prijateljima : holiku , zvoni , mirku , žaretu , makiju , emilu ... i ostalima ...
POZZZ

- 15:52 - There's Nothing Left To Say?(208) - Just Blow Away - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us dizajn by:glupaca

opis bloga

Linkovi:

O meni ...