I say you rock my world. but the truth is... you are my world.

petak, 22.08.2008.

ovo je Ivana ispunjavala na myspaceu, a meni se ispunjava...

1.Zadnji put kad sam imao/la tremu….

kad sam svirala pred razredom. u 11. mjesecu. lud


2.Zadnji put kad sam nekog poljubio/la..?

mamu jucer rofl


3. Zadnji put kad sam raskinuo/la sa deckom/dewojkom

nisam nikad ja raskinula s nekim


4. Prwi put kad sam probao/la alkohol

na koncertu Prljavog kazalistaparty


5. Zadnji put kad sam plakao uz neki film…

na Moulin Rouge kad sam imala 11 godina cry


6. Zadnji put kad sam loodowao/la do zore…

u djakovu na vezovima


7. Zadnji put kad sam tugowao/la zbog ribe/frajera..?

hm... to me hvata svaki tjedan lud
recimo, za ovaj tjedan je bilo juce


8. Zadnji put kad sam bio/la zaljubljen/a..

sad?cerek


9. Kao mali/a sam zeleo/la da postanem…

pjevacica


10. Ne podnosim...

kad me se podsjeca da moram napraviti nesto sto mrzim


11. Najweci problem mi je…

opustiti se
ko bi rekao?
zaliven


12. Mastam o…

ma najbolje da ti velim belj


13.

praaaaaaznoooooo!


14. Letowao/la sam owe godine..

u Novalji


15. Ponosan/na sam na…

na sve svoje frendove


16. Kad bih mogao/la sad bih bio/la…

kako "mogla"? smjela? ili kaj?
ako je mogla kao da su te okolnosti, onda vani s frendicom i frendom


17. Uzrecica koju najcesce koristim…

ti boga


18. U ziwotu sam se najwise iznenadio/la…

28.4.2008.
cak znam i datum
nem rekla zas
belj


19. O meni se cesto pogresno misli…

da sam streberica
e, pa nisam! headbang


20. Sport koji mi najbolje ide..

kosarka


21. Ne umem da…

ne umem? haha
ne umem da puno pricam


22. Kad mi je tesko,najradije…

sviram


23. Prwo secanje iz detinjstwa…

tko je pisao ova pitanja?
kuca u Bjelovaru


24. Cega si se plasio/la kad si bio/la mali/a…?

mraka rofl


26.Najjaci izlazak sa drustwom..

heh. treba odabrati jedan!


27. Prwi posao…

prwi posao. recimo kad sam s 9 godina za 100 kuna obradila fotke u Photoshopu thumbup


28. Decko/dewojka iz twojih snova....

za pocetak, mora znati ili svirat ili pjevati! pjeva
po mogucnosti, da nosi starke. to mi nesto govori o toj osobi
da ima dobar glazbeni ukus. ne mora biti isti ko moj, ali da bas ne budu cajke
ajde, mora biti zgodan. naughty
i da. ne smije biti nekakav seljo.rofl
i sto je najvaznije, moram mu se ja svidjati. heh.
malo sam prezahtjevna, a?

29. Lek za slomjeno srce….

mp3 pun glazbe i dobri frendovi.


30. Najbolji recept za flert…

recepti su za kuhanje, ne flertanje...
kaj ja znam.
prirodno?
i... kontakt ocima. nut


31. O musko-zenskim prijateljstwima…

sve najbolje


32. Kako znas da se nekom swidjas/da ti se neko mnogo swidja…?

za ovo prvo mi obicno kazu, a za drugo... pa kakvo je to pitanje? kak znam da mi se neko svidja?! koncentriraj se!


33. Kome bi napisao/la I poswetio/la pesmu…?

tati i jednom momku. nem ti rekla kome. dead


34. Najbolji sawet koji si ikad dobio/la…

nemoj se vise sminkati.
i odonda si stavim samo olovku kad idem van.
i to je napredak!


35. Da li je ljubaw samo rec….

ha?


36. Sta ti se dopada,a sta te odbija od dewojaka/momaka….

za prvo pogledaj pod 28., a odbija me... egocentricnost.


37. Sta znas da skuwas…?

juhu iz vrecice.


38.Opisi sebe u tri reci..

sutljiva-promjenjiva-sramezljiva

a jesam krasna, a?


39. Da imas wremeplow,sta bi uradio/la..?

stavila ga na televizor ko antenu.
pa valjda bi putovala vremenom, ha?


40. Da li znas da kazes “IZWINI”…?

da nekome kazem izvini, on bi se morao izvinuti.
kaze se oprosti.
oprosti - to je moja postapalica.


41. Kako izgleda twoj priwezak za kljucewe…?

kad sam nosila kljuceve, imala sam... sto sam imala za privjesak?
nisam nosila privjeske.


42. Gde mogu da se upoznaju najbolji frajeri/ribe…?

kao 1., nije gde, nego gdje...
ovisi sto se tebi podrazumijeva pod "najbolji".
kad dodje netko novi u drustvo.


43. Da li si se ikad kupao/la na nudistickoj plazi…?

nisam, nit se mislim tamo kupat.


44. Sta su twoji skriweni aduti…??

tolko su skriveni da ni ja ne znam koji su.


45. Sawrseno letowanje…

?
s frendovima na moru.


46. Najludja stwar koju si uradio/la zbog ljubawi…

plesala. kak je to zgledalo...bang


47. Kad si se najbolje osecao/la u ziwotu..?

proslo ljeto.


48. Ko ti najcesce pise na blogu..?

mrkvicasmijeh


49.Reci nam nesto sto ne znaju bas swi o tebi....

vise mi se ne svidja osoba na A.


50. Koja je twoja oswajacka taktika najuspesnija?

nijedna?


51. Decko/dewojka je raskinuo/la sa tobom..kako reaguje twoje drustwo..?

zasto?!


52. Koliko imas muskih/zenskih prijatelja..?

mnogo.


53. Koliko ti je wazan twoj izgled…?

jako puno.


54. Sta je potrebno za srecu…?

prijatelji, obitelj, i naravno, ljetni praznici.
i glazba.


55. Werujes u horoskop..?

citam ga tek na kraju dana, onda gledam dal se to stvarno dogodilo.
nikad ne pogode.


56. Da li si nesiguran/na…?

jel ti mene poznajes?
jesam.


57. Jesi li zawisan/na od neta?

jesam. priznajem. ja sam netoholicar.


58. Prwa ljubaw zaborawa nema…?

naravno. jos je svjeza.


59. Kom ljubawnom tipu pripadas…?

zaljubljiva.


6o. Da li se osecas dobro u swojoj kozi..?

ima dana kad sam u bedu, ali da.


61. Kako jedes sladoled…?

a na slamku!


62. Da li si nekad bio/la s nekim iz koristi.

genije...


63. Jesi nekad bio/la powredjen/a…

svatko je bio.


64. Kakaw utisak ostawljas na druge…?

ja ostavljam dojam, ne utisak.
treba me upoznati.


65. Sta drugi wide u tebi…super prijatelja ili prawu zlobnicu?

to pitaj njih.
valjda prijatelja.


66. Jel se lako otwaras ljudima…?Jel werujes ljudima I trazis samo dobro u njima..?

otvaram se samo najboljoj frendici.
vjerujem ljudima i trazim samo dobro u njima.
osim ako mi se necim zamjere.


67. Da li si probao/la poroke ziwota…alkohol,cigare,drogu…?

nisam ti tam neka narkicka.
samo sam pivu probala i to je to.
ne mislim nis drugo sto si naveo ni probati.


69. Jesi zadowoljan/na swojim trenutnim ljubawnim ziwotom…?

da li sam zadovoljna cime??
neam ti ja to.


70. Jel umes da cenis ljude…?

opet umem...
da.


71. Kad si se zadnji put napio/la toliko da nzns za sebe…?

nikad.


72. Jel ima wise postupaka kojih se kajes ili onih s kojima se ponosis…?

za jaaaaaako malo ima vise onih kojih se kajem. omjer je negdje 101:100



73. Jel se trenutno kajes zbog necega? Zbog cega…?

ja imam izrazenu savjest. ja se stalno grizem.


74. Znas li sta znaci “biti nesrecno zaljubljen”?

of course


75. Werujes li u ljubaw…?

da li je more slano?


76. Da li si ikad bio sa nekim samo da zaborawis biwsu/eg?

mrzim ovakva pitanja. ne!


77. Koliko ti je wazan materijalizam…?Jesi materijalista?

nisam materijalista. samo oko jedne stvari jesam. oko starki.


78. Sta najwise cenis kod ljudi…?

iskrenost
pozitivnost
inteligenciju
ukus
kad nose conversice


79. Sanjas li o prwom putu iz ljubawi..?Da li bi to prwi put uradio/la ako ti se
pruzhi prilika iz ljubavi?

trenutno ne razmisljam o tome.


78. Sta je za tebe sex…?

stizu ona bolesna pitanja, a?


79. Jel se stidis teme “sex”?

mrs.
ajd procjeni.


80. Najgori nacin na koji si raskinuo/la sa nekim?

nikad ja nisam s nikim raskinula.


81. Jel si nekad prewario/la ili bio/la prewaren/na…?

mozda. ne znam dal se broji.
ne.


82. Jel tesko pokazujes emocije…?

ovisi.
ne pokazujem ih tesko, al ne pokazujem ih svakome.


83. Da li bi ostawio/la dewojku/decka jer se twom drustwu ne dopada…?

naravno da ne
nek si oni misle sto hoce. meni je dobar.


84. Radis li neke stwari zbog drustwa?Iako to inace ne bi uradio/la?

ne


85. Koliko imas prawih prijatelja?

svi su pravi, pa nisam ih izmislila. XD

2-3


86. Kad si zadnji put bio/la tuzan/na…?

evo, jucer sam bila u depri.


89. Sta te je zadnji put razocaralo..?

ma ne znam.


90. Najlepsi poklon od decka/dewojke…?

neam ti ja tu igracku.


91.

opet prazno...


91,5

loljada


92. Postoji li neki biwsi/a koju/eg jos uwek wolis?

recimo da da.


93. Werujes li da wreme leci swe…?

ja vJerujem da vrIJeme lIJeci ovisno o situaciji.


94. Koja je to “wasa” pesma…?(biwsi/sadasnji partner)

ha?
neam ti ja to.


95. Kojom pesmom imas nesto da porucis biwsoj/biwsem…?

"Tebi mogu reci sve" od Leteceg odreda i "Andjeo cuvar" od SMS-a


96. Osoba koja ti je najbitnija u ziwotu?Makar malo ispred swih…?

mama



97. Da li si nekad bio/la s nekim na jedno wece jer si bio/la pijan/na?

neeeeee


98. Sta su za tebe pare…?

vrijedni suskavi papirici.


99. Sta porucujes drugima…?

nadam se da nisam ispala budala ispunjavajuci ovo.


100. Naj pitanje iz owog srv-a?

pa sva su nekako glupa na svoj nacin.

22.08.2008. u 13:17 • 13 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (15)
Lipanj 2008 (13)
Svibanj 2008 (15)
Travanj 2008 (16)
Ožujak 2008 (11)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (10)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (14)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Doll Avatars
Doll Avatars
khm... MALO O MENI:
Ime: Ana
Prezime: oni koji trebaju znati, znaju
Godine: 14
(Naj)frendovi:
Larisa-super frendica, najbolja koju sam imala
Pepson-neš smo si dobri u zadnje vrijeme...
Elena-frendice već 10 godina. to sve govori
Bondi-uber kul, simpa, sjajan frend zbog kojeg možete biti ljubomorni!
cijeli 7./8. razred-naj(gori) razred na školi.
-------------
Simpa: mislim da već svi znaju kiss
Što slušam: rock, pop, metal, punk, emo, rap, hip hop, ... sve osim narodnjaka i cajki!

Naj-naj:
Boja: crvena
Knjiga: Žal, Želiš li vidjeti bijele labudove, Divlji konj, U tvojoj ulici
Film: Titanic, Čokolada, Moulin Rouge
Serija: CSI Miami, Malcolm u sredini, Dr.House
Piće: Schweppes (Tangerine, Biter lemon, Tonic water), Inka
Slatkiši: čokoladne školjke, Griotte (grehoterofl)
Obleka: karirana plava košulja, crvene starke, levis hlače

Volim: (nije poredano po važnosti, samo prvo dvoje je prvo!)
-svoju familiju
-svoje prijatelje
-sve navedeno pod "Naj-naj"
-mp3
-glazbu
-zadnji dan škole
-svoje uspomene
-jednog momka smijeh
-more
-kad mi se kaže nešto lijepo
-družiti se s frendovima
-šutjeti. ne znam zasto, jednostavno volim...
-vidjeti nekoga od svojih prijatelja kako se smije od srca

Ne volim:
-kao i svi, one ljude koji su: bahati, bezobrazni, umišljeni... itd. znate kako to ide.
-reklame (ja ne volim njih, one ne vole mene)
-loše filmove
-čistiti ribicama akvarij
-cajke i narodnjake
-Chrisa Browna (pardon ako nekome smeta)
-testove i ispitivanja, pogotovo nenajavljenje (who does??)
-zemljopis
-laganje/a!
-početak nečega. ne postoji ništa što je na početku sjajno. ja volim sredinu. smijeh

Ljudi kažu za mene da sam:
-preozbiljna. i to sam čula barem jednom od svakoga koga poznajem. od nekih i po više stotina puta.

Neki bendovi i pjevaci koje slusam (od nekih slusam albume, nekih 1-2 pjesme):
Simple Plan
James Blunt
Balasevic
Bryan Adams
The Beatles
Eminem
Maroon 5
Leteci odred
Prljavo kazaliste
Shorti
Tose Proeski
P!nk
Coldplay
Daniel Powter
Bon Jovi
Smash Mouth
Green day
Linkin park
Giboni
Goran Karan
Toni Cetinski
Counting Crows
Eels
Artic monkeys
Sara Bareille
Cascada
INXS
Crvena jabuka
Zabranjeno pusenje
Kelly Family
Rihanna
Ciara
Paolo Nutini
Rufus Wainwright
Fall out boys
Daleka obala
Tina Vukov
The Eagles
Amy Winehouse
Nickelback
Metallica
Plavi orkestar
Avril Lavigne

Kakav vam je ovaj blog ?
Odlican!
Dobar. moze bolje.
los. ne svida mi se.
brisi ga da ga svijet ne gleda!!!
pollcode.com free polls


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

POPIS LJUDI KOJIMA MORAŠ KOMENTIRATI:

Laryfinosmijehthumbup
Valerijawavenaughtywink
Elenasretanmahzujo
Petricapartysmokinheadbang
Muzikolog thumbuppjeva

xxx

Kolko vas je bilo od 30. lipnja 2008. godine:
Free Web Site Counters
Free Web Site Counters
SLABOOO!

Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

bedzevi.com,button,badges,priponke,Money can't buy love
bedzevi.com,button,badges,priponke,Unknown artist
bedzevi.com,button,badges,priponke,Simple Plan
bedzevi.com,button,badges,priponke,Simple Plan
bedzevi.com,button,badges,priponke,Poljubi me
bedzevi.com,button,badges,priponke,Smjesak molim
bedzevi.com,button,badges,priponke,Svidjam ti se
bedzevi.com,button,badges,priponke,Converse All Star
bedzevi.com,button,badges,priponke,Rock will never die
bedzevi.com,button,badges,priponke,I'm an artist. My life is my art