I say you rock my world. but the truth is... you are my world.

ponedjeljak, 05.05.2008.

evo nas

stigli smo iz Đakova. bilo je suuuuuper. ne znam od kud da počnem. ovo će biti opsežan post. počnimo s četvrtkom.

Četvrtak, 1. maj
probudili smo se u pola šest. zijev spremili smo se i izašli van. čekale su nas Duda i Anita. Duda bi zaspala da ju Anita nije došla ranije probuditi. burninmad Došli smo na željezničku. kupili smo si karte za Koprivnicu i ošle u vlak. vozili smo se... nemam pojma, ali jako kratko.
onda smo si u Koprivnici kupili karte za Našice. zapravo smo kupili još u Varaždinu za Našice pa smo presjedali u Koprivnici. naravno, bio je 1. maj i nije bilo mjesta. stajali smo negdje pola puta. bio je jedan simpatičan kondukter. nosio je marte. smijeh ja i Ivana smo imale dječje karte pa je kondukter pitao tko je od nas djeca pa smo rekli Duda i Anita. rofl onda je ušao nekakvi gospon. cure su nešto razgovarale kak ćemo baciti Ivanu iz vlaka i Anita je neš malo odpsovala. "Pas mater", čak nije ni cijelu... pita gospon, ko je rekao "pas mater"? Anita je rekla da nitko nije neg da smo rekli "baci malu iz vlaka". onda je on rekel: "aha. pa ni to baš nije lijepo." Duda mu je odbrusila da je to ime filma. roflrofl onda je došel kondukter njemu pregledati kartu. mi smo se smijale, a taj gospon je nabil nos i rekel: "a kaj je tak smiješno??". Anita mu je odbrusila "kaj vas briga??". onda nam kondukter našao mjesta. u kupeu kod neke bakice. kad smo se smjestile, stalno nam se ispričavala jer je pušila. bila je užasno fina. zubo onda je Anita počela puštati Jednom kad noć i cajke na mobitelu. onda više nije bila fina. belj požderali smo sve sendviče. i tak nam je prošao put. Maja nas je čekala u Našicama. Jedva su nam stale sve stvari u auto. Ivanina i moja torba je bila čist solidna, Dudina mala, a Anitina ko dvije naše. sjedila je na njoj u vlaku kad nismo imale mjesta tak da joj noge nisu doticale pod. dead onda smo se vozili malo više od pola sata do Đakova. kad smo stigli smo vidjeli Timona, Lunu i Vjeku. koja banda. zujo poslije smo i vidjeli Lizino mače. baš je sjatka. najslađa do sad. kiss išli smo na jezero s Timonom i Lunom. Timon se kupao, Luna nije. neki dečki su se napili i jedan nas je pratio i govorio da on isto ima zlatnog retrivera koji ima šest mjeseci a već ima 29 kila. roflrofl samo je teturao za nama. još je govorio kak retriveri ne grizu. smiješno je izgledao. imao je poderan stažnji džep. valjda je steturo na pod i podero se. onda je otišel. mi smo bili na soku. vani je na drvenom stolu bilo puuuuno prašine pa smo napisali "operi me" i potpisali se. neki penzići su se slikali s Timonom i Lunom. lud kad smo se vraćali, evo opet poderanog. malo je opet blebetao i kad smo odlazili rekao "srest ćemo se mi opet. da bogda da se otrijeznim!!!" i mi smo otišli.
radili smo roštilj. jedva smo zapalili vatru. burninmad ivana je pekla "pljuskavice" kak Anita kaže. bilo je jaaaaaako fino. bili su Dudina i Majina mama, Ivica, Josip i nas 5. Poslije je Maja oprala suđe. party zaspala sam u 10 navečer, bila sam krepana. došao je i Ivan, ali ja sam već čorila.

Petak, 2. svibnja
probudila sam se u pola 12. nut otišli smo na kavu pa u dućan. išli smo kupiti namirnice za ručak, a najvažnije je bilo kupiti piceka. na kraju smo ga skoro zaboravili kupiti. ludnamcor Anita je skuhala žutu juhu s povrčem, piceka s krumpirom i salatu. suuuuuuuuuper je bilo. imamo i sliku klope kolko smo se divili. deadsmijeh
bili smo kod Maje na farmi. jahali smo Veneru! baš je bilo super! partysmokin isto smo se slikale. Veneri je bilo najteže nositi mene, pošto sam najteža i najviša tamo... belj pa me skoro odnijela u štalu kad sam bila na njoj. blabla Ivana je isčetkala Justi (Đasti) i Veneru. ja sam samo malo Groma jer samo Maja smije kod njega u boks. kak je narasao. više ne mora imati pregradu da ju grize. mazili smo i Zvonka. on je ooooooooooooooooooogroman pas. ima divovske šape. stavit ću vam slike kad mi Duda donese cd. mučili smo i Tosku i Flokija. zapravo, oni su mučili nas.smijeh uglavnom, bilo je suuuuuuper! navečer je došao Ivan, pa su oni kartali do dva ujutro. rofl

Subota, 3.svibnja
bili smo ujutro na kavi i s Anitom i Dudom u kupnji cipela. ne znam dal su što kupile, ali mislim da nisu. bili smo jaaaaaako dugo na kavi. tolko da se Maja već vratila s farme. znači oko pola 2. ja i Ivana smo išle šetati Timona i Lunu. otišli smo do katedrale i tamo malo sjedili na klupicama. njima dvama je bilo dosadno pa smo se išli vratiti. osim toga, počelo je škropiti. na putu na igralištu je bio Mogli, labrador... bilo je grozno, pošto je Luna tjera (zato je bila kod Maje, zbog Timona wink). Marina je držala Moglija, ja Timona, a Ivana je lovila Lunu jer se oslobodila lajne. headbangmad a sa strane se cijelo vrijeme neka baba derala da zašto mi tu prolazimo sa psima, kad vidimo da je jedan pušten. onda joj je Marina odpsovala. namcor a igralište je preko puta Majine kuće, a drugi da dođemo doma je jedan put taj da idemo kraj igrališta, a drugi da napravimo krug oko grada. dead bedasta baba....
došli smo doma zadihani. bang onda smo ručali... Majina mama je skuhala ručak. jeli smo samo ja i Ivana jer su Anita i Duda otišle u solarij (eek), a Maja je čorila u sobi. kad su se cure vratile, Anita je do doma ispitivala dal je crna, a bile su u solariju 10 minuta. zujo navečer su Anita i Duda išle van. nama se nije dalo. ja sam gledala Titanic. otišle su negdje poslije top-modela i vratile se u 1. brzo su došle. Anita je rekla da su se brzo vratile zato jer su bile najljepše pa da su otišle jer su bile prejaka konkurencija. roflthumbup gledale su TV sa mnom do pola 2 ujutro, a ja sam gledala još do 20 do 3. mad onda sam otišla čorit.

Nedjelja, 3. svibnja
probudile smo se sve oko deset. ovaj put smo popile kavu doma. roflsmijeh ali onda smo poslije išle i van na kavu. thumbup između tih kava smo se spakirali. u pola jedan smo išli kod bake na ručak. taj ručak je obilan ko ručak i večera zajedno: prvo žuta juha s rezancima i sa strane kuhanim povrčem, onda paradajz sos s mesom, onda opet piletina sa salatom i krumpirom, a poslije toga keksi. inače su kolači, ali ovaj put ne. čovječe, uvijek poslije ne jedem još dva dana. roflnjami gledali smo tv malo i pričali, pa smo ja, Ivana, Maja i Anita išle doma jer smo išle na farmu, a Duda je ostala na, pogodite, kavi. zapravo su ove tri išle na farmu nahraniti tele, a ja sam ostala pržiti slike. yesonda su se svi vratili, gledali smo tv i išle se spremati da idemo na vlak. vlak je išao u 10 do 17. vozile smo se opet od Đakova do Našica. slušali smo radio, pa je Anita pjevala. pjevarofl došli smo u 25 do 5 pa smo čekali u autu i pričali. onda je došao vlak i mi smo se ukrcali. naravno nije bilo mjesta oa smo ovaj put cijelo vrijeme stajali. headbangblablapuknucu ide kondukter, i pogodite. opet onaj isti u martama. party malo smo si porazgovarali, pregledal je karte i išao dalje. nakon sat i pol je, ne biste vjerovali, u vlak ušao onaj s početka koji ne voli psovke. roflroflrofl no, nije stajao s nama, nego si je našao mjesta. nakon dva sata vremene, mislili smo da će se vlak isprazniti u Virovitici, ali bilo je suprotno. ušlo ih je ne znam kolko... u tom malom hodniku kraj ulaza gdje smo stajali naguralo nas se 13. deadgreedy. ukočila sam se jer sam sjedila, a nije bilo mjesta da ustanem. bang došli smo u Koprivnicu u pola osam.

--------------------------------------------------------------------------------
Ne da mi se više opisivati dalje, a sigurno se i vama ne da čitati...

Pušlek:
Pepsonu
Larisi
Valeriji
Eleni

05.05.2008. u 12:33 • 26 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (15)
Lipanj 2008 (13)
Svibanj 2008 (15)
Travanj 2008 (16)
Ožujak 2008 (11)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (10)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (14)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Doll Avatars
Doll Avatars
khm... MALO O MENI:
Ime: Ana
Prezime: oni koji trebaju znati, znaju
Godine: 14
(Naj)frendovi:
Larisa-super frendica, najbolja koju sam imala
Pepson-neš smo si dobri u zadnje vrijeme...
Elena-frendice već 10 godina. to sve govori
Bondi-uber kul, simpa, sjajan frend zbog kojeg možete biti ljubomorni!
cijeli 7./8. razred-naj(gori) razred na školi.
-------------
Simpa: mislim da već svi znaju kiss
Što slušam: rock, pop, metal, punk, emo, rap, hip hop, ... sve osim narodnjaka i cajki!

Naj-naj:
Boja: crvena
Knjiga: Žal, Želiš li vidjeti bijele labudove, Divlji konj, U tvojoj ulici
Film: Titanic, Čokolada, Moulin Rouge
Serija: CSI Miami, Malcolm u sredini, Dr.House
Piće: Schweppes (Tangerine, Biter lemon, Tonic water), Inka
Slatkiši: čokoladne školjke, Griotte (grehoterofl)
Obleka: karirana plava košulja, crvene starke, levis hlače

Volim: (nije poredano po važnosti, samo prvo dvoje je prvo!)
-svoju familiju
-svoje prijatelje
-sve navedeno pod "Naj-naj"
-mp3
-glazbu
-zadnji dan škole
-svoje uspomene
-jednog momka smijeh
-more
-kad mi se kaže nešto lijepo
-družiti se s frendovima
-šutjeti. ne znam zasto, jednostavno volim...
-vidjeti nekoga od svojih prijatelja kako se smije od srca

Ne volim:
-kao i svi, one ljude koji su: bahati, bezobrazni, umišljeni... itd. znate kako to ide.
-reklame (ja ne volim njih, one ne vole mene)
-loše filmove
-čistiti ribicama akvarij
-cajke i narodnjake
-Chrisa Browna (pardon ako nekome smeta)
-testove i ispitivanja, pogotovo nenajavljenje (who does??)
-zemljopis
-laganje/a!
-početak nečega. ne postoji ništa što je na početku sjajno. ja volim sredinu. smijeh

Ljudi kažu za mene da sam:
-preozbiljna. i to sam čula barem jednom od svakoga koga poznajem. od nekih i po više stotina puta.

Neki bendovi i pjevaci koje slusam (od nekih slusam albume, nekih 1-2 pjesme):
Simple Plan
James Blunt
Balasevic
Bryan Adams
The Beatles
Eminem
Maroon 5
Leteci odred
Prljavo kazaliste
Shorti
Tose Proeski
P!nk
Coldplay
Daniel Powter
Bon Jovi
Smash Mouth
Green day
Linkin park
Giboni
Goran Karan
Toni Cetinski
Counting Crows
Eels
Artic monkeys
Sara Bareille
Cascada
INXS
Crvena jabuka
Zabranjeno pusenje
Kelly Family
Rihanna
Ciara
Paolo Nutini
Rufus Wainwright
Fall out boys
Daleka obala
Tina Vukov
The Eagles
Amy Winehouse
Nickelback
Metallica
Plavi orkestar
Avril Lavigne

Kakav vam je ovaj blog ?
Odlican!
Dobar. moze bolje.
los. ne svida mi se.
brisi ga da ga svijet ne gleda!!!
pollcode.com free polls


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

POPIS LJUDI KOJIMA MORAŠ KOMENTIRATI:

Laryfinosmijehthumbup
Valerijawavenaughtywink
Elenasretanmahzujo
Petricapartysmokinheadbang
Muzikolog thumbuppjeva

xxx

Kolko vas je bilo od 30. lipnja 2008. godine:
Free Web Site Counters
Free Web Site Counters
SLABOOO!

Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

bedzevi.com,button,badges,priponke,Money can't buy love
bedzevi.com,button,badges,priponke,Unknown artist
bedzevi.com,button,badges,priponke,Simple Plan
bedzevi.com,button,badges,priponke,Simple Plan
bedzevi.com,button,badges,priponke,Poljubi me
bedzevi.com,button,badges,priponke,Smjesak molim
bedzevi.com,button,badges,priponke,Svidjam ti se
bedzevi.com,button,badges,priponke,Converse All Star
bedzevi.com,button,badges,priponke,Rock will never die
bedzevi.com,button,badges,priponke,I'm an artist. My life is my art