Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by: oovisnaaa

Opis bloga

Ivana je moja prijateljica ali ivana ti se više kad ovo vidiš ne moraš družit samnom ak ne želiš ali ja kad napišem da si mi ti naj-naj neš osijećam jer to jednostavno nije istina moje najbolje prijateljice su lula blog:pixieixi.blog.hr njena sekica iva ako želi biti moja najbolja prijateljica njen blog:barbiiva.blog.hr puno ima komajte i nina koja još nema blog sad sam potpuna i sretna
još ću reći moje najbolj prijateljice su:iva ako to želi,lula ako to želi i nina koj mi već je naj naj
moje prijeteljice su:ivana,ana,marina,marta i tonka
naj frenove nemam ali imam simpu a on je _________vi pogoita pa napišite u komentre kaj mislite!!!!!!!!!bokić i velka pusa pozzzmahmahcerekcerekpartypartyfinofino
www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws





bok evo malo o meni:
ime:simona(nona,sekica,mona)wave
prezime ko zna zna a ko nezna nek saznablabla
dtum rođenja:05.03.1996dead
idem u 6.b razred oš.d.domjanićbang
riba sam po horoskopu:greedy
msn:cajkisimo_nona@hotmail.comzujo
njbolje jelo:spageti boloneznjami
najgore jelo:mahuneno
najbolje piće:coca-colparty
volim:
dečke
shoping obožavamcerekcerek
slatkiše
partyy-e
poklone
............
ne volim:
pohlepne ljude
ogovaralice
droge
školu i sve vezano uz njucrycry
....................
o meni ćete još puno saznati u mojim sljedećim postovima
baj,bj dođi mi i komaj mi
wavewavegreedykisskisić svima koji me podržavaju

Fergie Lyrics
London Bridge (explicit) Lyrics

Kakav ti je moj blog??
super
ni ja nemogu bolji
fensy
glup
dosadan
moja prababa bi napravila bolje
  
pollcode.com free polls

budi iskren tako i onako neznam ko si


Molimo vas pomozite zeki!!
(_/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik-Sado-Mazo
Zeko koji volji gledat horore.
Kopirajte ga na svoj blog i
tako mu pomozite na njegovom putu
do Svijetske Dominacije!!
NAPRIJED ZEKO

bigoo.com
50 x 50 - 4k - gifMySpace Layouts · MySpace Layouts
159 x 192 - 20k - gif
ghetto-gangsta-goblin.piczo.comwww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws

myspace layouts

myspace layouts


myspace glitter

myspace glitter





myspace layout codes

myspace layout



myspace layout images

myspace layout





www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws


www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws




myspace comments

myspace comments






myspace layouts

myspace layouts




Koja je najbolja?????
Seka Aleksic
Dara Bubamara
Rihanna
Fergie
Beyonce
Shakira
Indira Radic
Olja Karleusa
Jelena Karleusa
Britney Spears
  
pollcode.com free polls






Image Hosted by ImageShack.us




NNatural
OOdd
NNormal
AAstounding

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



linkachi:
ivanin blog
lulin blog
patrin blog
blog moje naj naj frendice
blog cool cure
blog cool karlovčanke

Ljudofi ja vam mobožavam olsenice dahj mi javite di mogu nać još slika o njima a da mogu na blog evo vam ih malo:

profile editor

profile editor



myspace layout images

myspace layout


myspace layouts

myspace layouts


myspace layout codes

myspace layout


myspace glitter

myspace glitter


myspace layout images

myspace layout


myspace backgrounds images

myspace backgrounds


pimp myspace profile

pimp myspace profile


myspace layout images

myspace layout


myspace layout images

myspace layout


pimp myspace profile

pimp myspace profile


myspace graphics

myspace graphics


myspace layout images

myspace layout


myspace layout codes

subota, 01.03.2008.

Ja vam ljudofi moji ne slušam Cascadu ali mi je ova pjesma zakon zove se Redy 4 love poslušajte ju i pročitajte moj postek

Bokić evo mene nakon dugo vremena.Nisam odustala od bloga nego sam vam bila jako bolesna imala sam virozu koja sadrži temperaturu,glavobolju i prehlađenost!!!Sad me evo 05.03 mi svi morate komat jer je to moj roćkas pošto je to radni dan slavit ću ga sutra 02.03 nedelju prije pošto ga moja frendica slavi nedelju poslije 09.03.!!!Zatim sam se razbolila i mislila da je sve propalo ali jučer sam se vratila u formu i sutr će se održati velika zabava s puno zgodnih dečkića držte mi fige!!!!!!!!!Možda i upecam nekog!!!!!!!!!

Još nešto ovo vam je pobjednica na evroviziji 2004 Ruslana s pjesmom Wild Dancer.
Kad smo već kod toga to vam je od moje naj naj frendice naj naaj pjesma e da jadna onba ima blog a nema niš komentara molim vas da joj brzo odete na njen blog i ostavite 1000000 komova moljim vas za mene!!Ovo vam je njen blog ovaj blog

- 11:20 - komentiraj (32) - printaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.