Saucerful of secrets

05.01.2006., četvrtak

nakon duugo vremena....





Oprostite svi šta dugo nisam pisala, fakat internet mi ne radi sad sam kod frendice i pišem taj glupi post kojeg će vjerojatno pročitat samo 2,3 osobe. SAD PAR PITANJA: jel oćete vi da ja pišem taj blog i jel oćete da pišem o svojim usranim problemima i ljubavima i tim sranjima koje drugi pišu. Uvijek sam imala osjećaj da bi vas s tim samo zamarala tak da ne znam kaj bi vi??????
SAD NEŠTO DRUGO: slavila sam novu sa par frendova kod mene doma i bilo je onak ok! Iako bi ja radije slavila negdje vani, ta dva tipa koji su bili kod mene mrze gunse i govore kak je axl peder i ta sranja pa se to nije moglo slušat i slušali smo him (ja to baš ne volim) tak da... nije se ni pilo....
Ima jedan film koji obožavam zove se SANJIVA DOLINA glume johnny depp i christina ricci totalno je lud onak neki horor napravljen po legendi o tom gradu koji fakat postoji (SLEEPY HOLLOW) i radi se o nekom tipu kaj reže glave neda mi se sad prepričavat... pogledajte ga radnja je u 18.st.
Razmišljam o tom da napravim MOŽDA drugi blog s boljim imenom i više ću se potrudit šta ja znam ovo mi je jadno nekak....kaj ja znam, niš ja ne znam glupa sam!!! To mi je u familiji....
Ovom prilikom želim izvrjeđat jednog tipa svog „najboljeg“ frenda koji je tako usran i zapravo me htio iskoristit za svoje perverzne fore i čim sam ga ja odjebala on nije htio pričat samnom. Sad mi opet nekaj bljuje da smo frendovi, a najbolje od svega je da se ON LJUTIO NA MENE zato kaj nisam na to pristala!!! Koji je to peder ustaški gejmerski „metalski“ seljački Ovisnik o pivu SLAVONSKI HERCEGOVAC JEBEMTI MATER prijatelju dragi šaljem ti ......................... KURAC OD OVCE I ŠAMAR!!!!
e da bila sam danas u Zvuku bilo je tak dobro puno dima od cigareta i neki jadni tip mi je htio prodat cd-e od gunsa nirvane i metallice i šta ja znam čega još i poslije je bio nekak jadan tip je malo bezobrazan, mislim tak se ponašao i sad neko kaže kak su purgeri gostoljubivi (bez uvrede volim vas i dalje)
Divan završetak sretna nova svima sa zakašnjenjem dajte pliz koji komentar da imam šta za čitat.....

I jedna pjesma koja baca u trans od pink floyda za kraj.....

Set the Controls for the Heart of the Sun
(Waters) 5:28

Little by little the night turns around.
Counting the leaves which tremble at dawn.
Lotuses lean on each other in yearning.
Under the eaves the swallow is resting.
Set the controls for the heart of the sun.

Over the mountain watching the watcher.
Breaking the darkness
Waking the grapevine.
One inch of love is one inch of shadow
Love is the shadow that ripens the wine.
Set the controls for the heart of the sun.
The heart of the sun, the heart of the sun.

Witness the man who raves at the wall
Making the shape of his questions to Heaven.
Whether the sun will fall in the evening
Will he remember the lesson of giving?
Set the controls for the heart of the sun.
The heart of the sun, the heart of the sun.

i slike sanjive doline

drvo smrti....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sanjiva dolina dok pada kišššša....


stara crkva tam u pripizdini kod sanjive doline
al dobro je groblje.....hhhhmmmm....


sad pogled na farmu u s.d. baš je nekak za zagledat se jelda...


i plakat za film
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




- 01:26 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Vjerojatno ću rijetko pisat i bit će bezveze, al vrijedi pokušati! Nadam se da ću ponekad dobit i koji komentar makar bio loš...


Web Counter
Web Counter

Linkovi

Nešto sa strane:

Volim:
-crno
-rokere i metalce, pametne dečke
-sve iz benda CHAIN LINKS!
-family & friends
-klavir
-SIMFOROCK
-AXLA ROSEA
Ne volim:
-narodnjake(bez uvrede onima koji ih slušaju)
-svoj život
-rozu boju i ostale svijetle
-još neke
sjetit ću se još toga poslije..
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JA: i slike al ne moje

-Crna sam
-Mršava
-čudna
-idem u 8a
-sviram klavir
ima još toga.. Free Image Hosting at www.ImageShack.us

syd barrett
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us