veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari:voli me/ne voli me

Opis bloga

Jesi li primijetio da ljudi koji kasne imaju uvijek veseliji izraz lica od onih koji ih čekaju? XD

Iskreno sretna osoba zna uživati u krajoliku i kad mora ići obilaznim putom

Neke greške su tako zabavne da ih je šteta počiniti samo jednom

Ne plači zato što je gotovo; veseli se zato što se desilo

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 06.02.2007.

ALOHA

NA TOBOGANU POSLIJE VEČERE KOD KINEZA

EVO MENE OPETdeadKAKO STE MI VI? JELI VAM DOSTA SVEGA ILI STE SUPER HEPI? JA SE NADAM DA STE MI SVI SRITNI I ZDRAVIthumbupOVIH PAR DANA,BOLJE REĆI TRI DANA, BILA SU MI SKROZ OK. BILA SAM S FRENDICAMA U KINESKOM RESTORANU, PRVI PUT SAM JELA SA ONIM NJIHOVIM ŠTAPIĆIMA, SVE U SVEMU SUPER SMO SE ZABAVILE I DOGOVORILE SE DA MORAMO OBAVEZNO PONOVITI TU VEĆERnjami E, DA,MORAM SE POHVALITI DA SAM KRENULA U TERETANU I NA AEROBIKnutI, ZADOVOLJNA SAM. IAKO SE DVOUMIM DA SE SA AEROBIKA PREBACIN NA PILATES,VIDIT ĆU JOŠ. U ŠKOLI ME U OVA DVA DANA NITKO NIJE PITAO NIŠTA, TAKO DA SAM I SA ŠKOLOM ZADOVOLJNAwink ZASAD,ZA DANAS;SUTRA ME PITA POVIJEST USMENO,JER ME JE NA PISMENOM UVATIA SA ŠALABAHTEROM I UZEA MI ISPIT,KEMIJU ME ISTO ISPITUJE,TAKO DA BI SE SAD TRIBALA MAKNUTI SA KOMPJUTERA I KRENUT NA POSAOnonono
ČUJEMO SE UBRZO,SVIMA VELIKI POZDRAV I DRŽITE MI FIGE ZA SUTRA!wave

- 18:53 - KOMENTIRAJ (5)- TROŠI BOJU-LOVU- *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.