Priče o narodnom heroju Češnjaku!

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Što je ovdje? 
Moje kritike današnje zajednice!

 

Free Site Counter

 

 Izreke(moja autorska djela)
Nitko nije glup svi smo samo loše ili slabo informirani!
Znastvenici su skup idiota koji se voli praviti pametan!
Nemožeš ti znati toliko o meni, koliko ja mogu neznati o tebi!
Ništa nije besplatno... Osim pogreba preko socijalnog!

 05.06.2006., ponedjeljak

Romantična!

19.6.1943.
Dolazeći u selo Gurtinica Češnjak zasta na česmi kraj sela da se okrijepi i obrije, jer šta bi raja rekla da ga vidi neuredna. Počešljavši brkove završio je svoje higijenske aktivnosti, kad začuje negdje dva kilometra prema Gurtinici ženski hod i lupkanje opanaka o makadamski put. Češnjak shvati da mu ne prijeti nikakva opasnost od te mlade djeve jer je isto tako iz zvuka lupkanja lanene tkanine po drvenom vjedru zaključio da djeva nema mjesta u rukama za pušku, a i tako i tako sve da ima pušku on bi već odavno namirisao barut sa cijevi.
Tako smiren Češnjak odluči da malo odrijema. Usrede drijemanja vidi na ono jedno oko koje mu je uvijek radi sigurnosti otovoreno dok drijema nešto najljepše što je u životu vidio. Po krutoj žučkastoj lanenoj tkanini preljevala se najljepša plava kosa koju je ova priroda stvorila. Ta ista kosa je kao skrivala jagodno rumene obraze ribane karbonskim sapunom jučer navečer. Kako se Češnjak uvijek skrivao dok je drijemao da ga neprijatelj ne zatekne polu spremna djeva je prošla pored njega ni ne primjetivši ga. U uvjerenju da je sama skinu djeva haljinu i Češnjak po prvi puta u životu ugleda ženske grudi. Taj čudan osječaj ga uznemiri i Češnjak odluči da se zaljubio u tu djevu. Usta češnjak i djeva ga primjeti te se brzo prekrije grubim lanom. Reče Češnjak njoj:"Nemoj se ništa skrivat sve sam vidijo!"
Ona mu odgovori:"A odaklen si me to gledavo?"
Češnjak joj reče:"Pa tamo gđe je bila ona izbočina na zemlji za koju si pomoslila da je samo humak"
Ona se nasmješi i reče:"Ajd da se upoznamo! Ja sam Živka. A ko si ti?"
Češnjak joj reče:"Ja se zovem Češnjak, ja sam uvjek ođe za raju!"
Živka se naravno također zaljubila u tog predivnog mađarskog indijanca i oni se zavoliše!
Živjeli su tako jedno kratko vrijeme u sreči i idili Živka i Češnjak kada Živku uhvati prsobolja ili danas znana kao tuberkuloza. Nedugo zatim Živka umre i Češnjak osta opet sam. Nakon njene smrti čvrsto je odlučio zaustaviti veliki rat jer je uvidio da prsobolja dovoljno ubija raju nemora još i rat. To mu je i uspjelo nakon otprilike dvije godine. Kako mu je uspjelo saznat čete u sljedečoj priči o Češnjaku.
- 01:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #