On/Off

By: sova design kostur: Lucija

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Sylvia Dobrijevic's Facebook profile
POSALJITE MI SMS! :)
1. evo linka link :)
2. moj broj 505 306 6131 (bez razmaka)
3. odaberete moju mrezu VERIZON
4. upisete kod (par brojeva koji vam pisu na ekranu)
5. kliknete na send :D:D:D:

P.S. NEMOJTE SE ZABORAVITI POTPISATI :)))

p.s. NEMATE OPRAVDANJA :))




Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

antoinette
Image Hosted by ImageShack.us

marija
Image Hosted by ImageShack.us

ivona
Image Hosted by ImageShack.us


Megy
plesha
net.hr
moj stari blog :)

Image Hosted by ImageShack.us



“From my experience, honey, if he seems too good to be true—he probably is. [Samantha]”

Image Hosted by ImageShack.us


S budalama se ne isplati svadati jer prvo te spuste na svoj nivo, pa te dotuku s iskustvom!
k

POSTOVI...

#1 isprika, fax i posao!
#2 8 stvari radi kojih volim USA
3 Novi pocetak
4 sex & the grdjevac
5 ovo vise nisam ja!
POSALJITE MI SMS!!! :))))))))))))))))




XXXL

Odlucila sam ovaj post posvetiti debljini.
Nisam nikada niti cu ikada ismijavati nekoga na bilo kojoj osnovi, a pogotovo ne na debljini, ali pred nekim stvarima jednostavno ne mozes zatvoriti oci.
Ne mozes ne primjetiti neke stvari na koje nisi navikao.

Ovo je jako osjetljiva tema i mislim da svatko od nas ima nesto sto bi zelio promijeniti na sebi i o tome ne voli razgovarati pred drugima. Kakogod, ja cu o tome pisati i ispricavam se svima koji ce me mozda krivo shvatiti .. .

Svi dobro znamo da se je jako lako udebljati. Jednu godinu zivi na pizzama, mcdonaldsu ,colama i brzoj hrani, ne kreci se uopce, i biti ces 20 kila tezi/teza...
Neke stvari koje ja vidam ovdje me zastrasuju. Neki ljudi su toliko ogromni da ja ne mogu prestati gledati u njih.

LJudi se prema mom misljenju ne mogu podjeliti na mrsavo i debelo... Za mene postoji:
Image Hosted by ImageShack.us
(tko voli nek izvoli, meni ovo nije zgodno)
1)bolesno mrsavo - sve one koje su bolesno opsjednute s hlacama broja 0.. bolesno mrsavo mi je strasno koliko i ogromno debelo jer je problem slican. tu ima dosta takvih cura i sve su na heroinu i kokainu.. Citala sam i negdje da zene koje su bolesno mrsave imaju vecu mogucnost roditi dijete s problemima u razvoju
2) normalno mrsavo... ono sto ja zelim biti :D
3) medium - tamo gdje je vecina nas.. :) koja kilica viska... zapravo,vise se radi o odlasku u teretanu i ucvrscivanja onoga sto "ne valja" :)
4) malo deblje - 15 kila vise od onoga sto bi trebao/trebala imati
5) debelo - kad je netko stvarno debel, ali ne izdeformirano debel
6) izdeformirano i ogromno debel (nakon cega slijedi zacepljenje krvih zila zbog ogromnog postotka masnoce u krvi i nakon toga slijedi srcani udar i vjerujem smrt..)Image Hosted by ImageShack.us


Brojo 6 mene ovdje zacuduje, jer 20 % stanovnistva ovdje po mojoj procjeni ima te probleme.. Za Hrvatsku bih rekla 1% se ubraja u skupinu 6 .
Kakogod, ne mozes takve ljude ne primjetiti.. A hvala bogu, imas ih prilike vidjeti svugdje.
Neki su toliko debeli da ne mogu hodati kada kupuju , pa imaju ona kolica na koja sjednu i ta kolica ih moraju vuci okolo po trgovini.. Ali glavno da oni imaju nesto u ruci i jedu kao da im zivot ovisi o tome...
Nemate pojma kako je uzasno vidjeti tako nesto... Guzica joj ne stane na tu sjedalicu pa s jedne i s druge strane visi do poda.
Image Hosted by ImageShack.us
.
Ne znam gdje ti ljudi kupuju odjecu jer ja radim u trgovini s robom, i vec otprilike mogu presuditi neciju velicnu bez pitanja: what size?
i kada vidim nekoga tko spada u skupinu za "vece" ne pitam ih uopce za velicinu hlaca vec ih odvedem u "posebnu sekciju"...

Image Hosted by ImageShack.us

Ono sto je najstrasnije od svega je to da ovdje podosta mladih ljudi spada u skupinu 6. I sto me najvise frustruira je to da za njihovu debljinu nisu krivi oni sami ,vec njihovi roditelji. Gdje su oni bili onih godina kada su vidjeli da im se djeca pocinju debljati stravicnom brzinom?
Smatram to uzasno sebicnim i neodgovornim ponasanjem. Ja nikada ne bih dopustila da se nesto slicno dogodi mom dijetetu , ma koliko god problema i stresova u zivotu imala.

Nadalje, kada ti isti dodu u godine kada postanu svjesni svega, ne mogu vjerovati da ne zele nista promijeniti, ili da se sami nekome ne obrate za pomoc, koja im je ocigledno, vise nego potrebna.
Jer cinjenica je, da ako spadas u skupinu 6 (izdeformirano debelih) ne mozes voditi normalan zivot.. jer ne mozes..

Postoji jedan komicar, ime mu je George Carlin. Umoro je prosle godine , ali bio je najbolji komicar kojeg sam ja ikada vidjela. Amerikanac je..
On prica o debelim ljudima (staviti cu video s youtubea na kraju posta)...
Prica o tome kako razmislja dal ti ljudi mogu uopce voditi ljubav kad su takvi.. Dolazi do zakljucka da je to structurally impossible...
I ja se pitam, jesu li te zene uopce sposobne imati djecu.. Jer ako se zena prosjecne tezine u trudnoci udeblja 10 -15 kila, koliko se tek one udebljaju i mogu li uopce podnijeti taj dodatni iznos tezine...

Plasi me isto tako da se takvim ljudima nesto dogodi.. Pa tko ce njih podignuti ako padnu?
Bager i dizaliza ako su na ulici, a ako su u zatvorenom prostoru jedino Hercules. :)

Smatram da je to strasno.
Vjerujem da u Hrvatskoj nema toliko ljudi koje bih svrstala u skupinu 6 iz vise razloga:
1 - nemaju ni mladi ni stariji toliko novaca da bi se 5 puta dnevno hranili mcdonaldsom
2 - ljudi vise hodaju i manje voze aute.. ljudi se krecu, dok ovdje ne vidis nikog na ulici osim propalica i beskucnika
3 - u Hrvatskoj je sramotno biti ogromno izdeformiran, ovdje je to samo malo neugodno... Bilo bi tesko pronaci prijatelje u hr (a pogotovo decka/curu) ako spadas u skupinu 6 i zivis u Hrvatskoj.

Voljela bih naci posao koji se bavi pomaganjem tim ljudima.. jer oni trebaju podrsku i pomoc... ali svjesna sam i toga da to nije tako jednsotavno kako zvuci, jer mnogi od njih uopce nemaju zelju (ili se barem tako ponasaju) da nesto promjene..

Postoji jos jedna stvar koja me uzasno nervira.. TI ljudi koji imaju problema s tezinom tuze pusace za ugrozavanje zdravlja i broj javnih mjesta na kojima je pusenje dopusteno se ovdje smanjuje strahovitom brzinom... Na to poludim jer mi dode da im kazem da ce prije nego li umru od mog pusenja, umrijeti od svojeg mcdonaldsa.. Na to poludim... i to me uzasno ljuti...
To je isto kao da ja njih tuzim i zabranim im mcdonals na javnim povrsinama jer cu se udebljati od mirisa mig mac-a.. ili cu dobiti stravicnu zelju za takvim hranom i udebljati se 50 kila.. :)
Uzas..
idem!!!
pozz


|subota, 28.02.2009., 22:50|

|2| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.