On/Off

By: sova design kostur: Lucija

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Sylvia Dobrijevic's Facebook profile
POSALJITE MI SMS! :)
1. evo linka link :)
2. moj broj 505 306 6131 (bez razmaka)
3. odaberete moju mrezu VERIZON
4. upisete kod (par brojeva koji vam pisu na ekranu)
5. kliknete na send :D:D:D:

P.S. NEMOJTE SE ZABORAVITI POTPISATI :)))

p.s. NEMATE OPRAVDANJA :))




Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

antoinette
Image Hosted by ImageShack.us

marija
Image Hosted by ImageShack.us

ivona
Image Hosted by ImageShack.us


Megy
plesha
net.hr
moj stari blog :)

Image Hosted by ImageShack.us



“From my experience, honey, if he seems too good to be true—he probably is. [Samantha]”

Image Hosted by ImageShack.us


S budalama se ne isplati svadati jer prvo te spuste na svoj nivo, pa te dotuku s iskustvom!
k

POSTOVI...

#1 isprika, fax i posao!
#2 8 stvari radi kojih volim USA
3 Novi pocetak
4 sex & the grdjevac
5 ovo vise nisam ja!
POSALJITE MI SMS!!! :))))))))))))))))




Sex & The Grdjevac


(isjecak iz sex & the city)

Bilo je proljetno podne drugog razreda srednje skole. Koracale smo s torbama prema korzu pokusavajuci se oraspoloztiti i osloboditi stresa vezanog uz skolu.

Upustile smo se u "zenske razgovore!"
Udubljene u razgovor ne primjecujuci nista oko sebe i smijuci se kao da nismo normalne ,nasle smo se blizu iv-a kada je ona rekla famoznu recenicu koja se danas nalazi na zidu moje sobe: "Ja sam bila sva mokra!" Na to sam se ja odvalila smijati. Potome smo se ,ako se dobro sjecam obadvije okrenule i iza sebe vidjele covjeka koji je ocito sudjelovao u nasoj konverzaiji upijajuci sve sto smo rekle... :) Marija je na to hrabro nadodala: "Pa trcala sam!"
Nikada to necu zaboraviti...

Isto tako , sjecam se jedne veceri kod sojata. Marija, Martina, Monika i ja smo sjedile za prvim stolom do stepenica i pile kavu.. :) da, da, kavu :)
Ne znam ni sama kako, ali razgovor je poceo o deckima, sexu i svemu tome sto ljubav nosi... Sjecam se da Martina bas i nije bila raspolozena za razmjenu informacija, dok se Monika pak zgrazala i govorila da nikada nesto takvo nece napraviti, a nas dvije smo naravno vodile konverzaciju i na monikino zgrazadnje pocele malo i pretjerivati :)
Ubrzo su dosli i decki.. SJeli su za sank, ali nisu ostali dugo. Nakon sto su shvaitili o cemu pricamo, pokusavali su izvuci iz razgovora sto je vise bilo moguce. A nakon sto su shvatili da je ta cijela prica o njima, kolektivno su se pokupili DOMA.
Znam da sam se tu vecer nasmijala kao sto nisam u prosle dvije godine.

Ta vremena mi nedostaju.. Nedostaju mi prijatelji. Nije vise ni bitno - stari ili novi, treba samo nekoga tko ce biti uz mene kada je to potrebno.. Nekoga tko ce reci: "ma ajde, boli te briga, ja sam napravila tisucu puta goru stvar (makar i lagala kad mi to kaze)" Nekoga da me oraspolozi kada ne vidim niti jednu svijetlu tocku u svom zivotu.. Trebam nekoga tko ce me zagrliti kada sam tuzna, lagati da me oraspolozi, nekoga tko ce me iznenaditi necime, nekoga tko ce me spusititi dolje kada previse poletim, nekoga tko ce mi dati i svoje misljenej i u odredenoj situaciji iskreno reci kako stvari stoje.. Trebam cure da komentiramo decke, da se napijemo i zabavimo zajedno, da napravimo i koju glupost pa sutra imamo griznju savjesti.

Radi tih stvari obozavam gledati sex i grad. Zavidim im na svemu . Obozavam slusati njihove razgovore jer me podjsecaju na ono sto sam imala, vise nemam , a nadam se da cu jednog dana ponovo imati.

zahvaljujem svima koji su mi se barem jednom u ove dvije godine javili i pokazali da me nisu zaboravili.. Zahvaljujem puno Mariji, Marini i Maji koje su me najvise slusale, pokazivale razumijevanje i gotovo uvijek me oraspolozile.. Cure, hvala vam puno... Najvise od svega bih voljela da nas ne razdvajaju tisuce i tisuce kilometara.. :(

Nadam se da cemo jednom u buducnosti imati priliku upoznati se jos bolje i voditi ovakve luckaste razgovore, smijati se satima , tjesiti po potrebi i biti uvijek na raspolaganju jedna drugoj :)


jos jedan dio.. :((((

Mr. Big se ozenio!!!!



|ponedjeljak, 12.01.2009., 19:34|

|2| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.