Ludoooooooooooooooooo

petak, 24.03.2006.

Malo sam se zabetonirala!!!

Nemam pojma kak sam vam ovo zaboravila napisat. Uglavnom.. Kako je protekla moja subota (omiljen dan naughtynaughty)... Joj... Bilo je to strašno! Strahota živa!! Frend Dino je slavio rođendan i pozvao me. Došla sam van (oko 8). Prvo smo bili vani, a kasnije smo otišli u Express (tamo izlazimo). Kada sam došla na stolu sam samo vidjela alkohola i alkohola. Da nebi pomislili... Inače ne pijem... Nisam neki kroner ali neki put si znam malo onak popit (ne da sam pijana nego onak... Čašicu!). Obično sam na cedeviti. Uglavnom.. Svi su rekli kao da moram pazit na njih jer će se vjerojatno naroljat do boli i opet neće znat šta rade i tak to... Ma nema problema! I pita mene Dino kaj ćeš popit, a ja onak: "Pa ništa! Ak će mi se kaj pit, uzet ću si." Nije prošlo ni 10 minuta, uzmem ja "Blacky" i natočim si punu čašu. Ovima oči onak... Ispale!!eek "Gle ju, gle ju... Neće ona pit!party Ja onak... Ma samo malo... Kako nisam jela cijeli taj dan i dan prije od ujutro, bilo je to na prazan želudac i kaj je najbolje... Nisam se baš štedila, sve sam eksala! Prva čaša je bila baš fina (tada), ja bi još! I tako sam ja, ljudi moji popila cijelu tu bocu sama i to sve malo po malo eksala. Kasnije sam bila žedna pa sam si još malo od druge boce natočila, onda su oni miksali sve živo kaj je bilo na stolu (Blacky, Dalmatino, Vodka 3, Tanđerina, crno vino, bijelo vino, Coca-cola, hladni čaj, piva, mineralna, neki likeri...) u jednu veliku čašu i to mi dali - bilo je fino.dead Tad sam već bila mrtva. Tak mi se jako bljuvalo i išla sam negdje 4 puta bljuvat, a nisam nijednom uspjela! I jednom oni mene otpeljaju tamo malo dalje i uspijem. (Hvala Bogu!) Ali nije mi bilo niti malo lakše... I dalje mi je bilo jaaaako slabo i dalje mi se povračalo. I išla sam opet... Rekli su mi da gurnem prst u usta pa ću uspjet... Da mi bude lakše jer nisam mogla ni hodat, nosili su me. Tongue Out I drugi put sam se ispovračala, a onda smo krenuli u Express. Rulja je stajala vani, sve je bilo natrpano, nije se moglo ući, a meni je bilo tako jako slabo i vrtilo mi se. Morala sam negdje sjest. Uvukla sm se nekako unutra i morala do wc-a (koji je skroz na kraju rolleyesbang). Provukla sam se nekako i umila se, opet povračala, sjela tamo vani i bila cijelu noć! E... Nisam se uopće zabavila! Glava mi je otpala onak totalke, cijelo vrijeme mi se povračalo. Katastrofa!! I sada mi se još povrača kad se sjetim riječi "Blacky". Rekla sam da više nikada neću piti. Kaj je najbolje u svemu tome... Ja se uopće ne sječam kaj je sve bilo tu večer! Drugi dan sam dobila par poruka sa veoma smiješnim sadržajem. Nešto tipa: "Jesi dobro??", "Jesi se ti oporavila od onog sinoć?", "Šta si ti iz sebe jučer napravila. To je bilo strašno!", a i kada sam došla u nedjelju u Express s frendicom, bilo je: "Ej!! Jesi dobro ti? Jučer si se malo napila, ha?! Nisi na nogama stajala!" ili "Jesi dobro????????" -ja onak... Kad ste vi mene vidjeli? Kaj je ovo?? Di sam ja bila??
Nula bodova, jel da?!?! Ničeg se nisam sječala. Ljudi... Alkohol ubija! Nemojte radit ovo kao ja! Ni ja više neć... Zabetonirala sam se totalke...deaddeaddeaddead Doofus

- 11:50 - Pucaj! (2) - Pljuni! - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Svašta, ali ništa pametno!

Linkovi

  • Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr




    myspace layout

    myspace layout



    O meni:
    Myspace

    Myspace


    Kratki opis prvo... Dakle... Plava kosa, plave oči, 171 cm visoka, mršava, bavila sam se sportskim plesom ali više ne jer ne smijem. Zapravo sam sporski tip (ali ne po izgledu nikako). Bavila sam se još i: gimnastikom, umjetničkim klizanjem, hockey-em na ledu, rukometom, odbojkom, tenisom, košarkom i ,nravno, sportskim plesom (8 godina). Volim (jaaaako) ić van, vozit se na motoru, uživat s društvom, svoje prijateljice, svog bratića, zmije (najljepša životinja) svoju mačku perzisku bijelu, svog psa, vozit se na biciklu... Ne volim jest, trule ljudove koji se ne znaju zabavljat, bit doma, bit lijena, slušat mamu, radit nešto za sebe...

    Moje frendice:
    IVANA
    MySpace Layouts

    MySpace Layouts


    Luda ženska... Malo je šeprtljava, zna jako dobro lagat (naravno, starcima), zgodna, voli si malo popit ali bez brige, naučila je i bljuvat odma... Luuuuda!!!
    BIBA
    Myspace

    Myspace


    Također jedna od ludih curica!! Malo je jako otkačena. Jako se voli derat na nekoga, opićena... Ne pije, ne puši (za ekološke ne znam ali mislim da ne) Ma ne znam. Luda je! I zove se Biljana.
    TAMY
    myspace layout

    myspace layout


    A kaj reć... Zgođušna cura. Voli pit da se napije ko majka, ima smeđu kosu, ima dečka, zabavna, malo puna sebe ali je luuuuda do jaja. Zabavlja se dan i noć!
    layout for myspace

    layout for myspace

Moje omiljene slike:

  • Ovo vam je slika mog omiljenog motora. Yamaha M1
    Slika

    A ovoooo... Je moj motorić po novom! Jer mi još malo fali do onog od 1000. :(
    Motorić!!

    SSensitive
    IIntense
    LLuxurious
    VValiant
    IIntelligent
    JJoyous
    AAppreciative

    Name / Username:


    Name Acronym Generator
    From Go-Quiz.com