silvia92.blog.hr

subota, 11.08.2007.

MOJ HOBI;MAZORETKINJE

ja se bavim mazoretkinjama vec 7 godina. puno sam puta htjela odustati jel mi se vise nije dalo ici no ipak sam se predomislila... sa mazoretkinjama sam putovala po raznim gradovima hrvatske, zbog puno natjecanja. bila sam predvodnica 5 godina u kadetkinjama sa kojima sam osvojila 3 pehara na regionalnim natjecanjima(2 mjesto,3,mjesto,2,mjesto) i na drzavnima smo bile 8 u hrvatskoj od njih dvadesetak... to je bio stvarno velik uspjeh... tamo sam upoznala i mnogo frendica kao sto su: mucakica,dunja,medicka,ivon,valentina,ines,matea,borovicka, i ostale cure u juniorima i kadetima.... sa nama redovito putuje i nas fotograf branko i slika sve nase sretne trenutke koje provodimo nestupajuci i zabavljajuci sve oko nas.... najvise mi se svida sto imamo minice jer ih ja obozavam nositi... najdraze putovanje mi je bilo kada smo isli na jedan vikend odmora u pakostane... zajedno smo se kupali, jeli, spavali, pjevali, i cak smo plesali sinkronizirani ples u vodi... bilo je prezabavno.... sa mazoretkinjama sam upoznala antoniju solu,coloniju,jocquesa,lanu jurcevic,lanu klingor i i ostale voditelje i pjevace... ako zelite vidjeti slike mozete otici na nas blog:www.mazoretkinje.bloger.hr pa uzivajte u slikama.......wave...... sada sam sve napisala i umorila se... vidimo se tj.cujemo sutra ili neki drugi dan. pozzzz svima osim corakicama i kissssscerek

- 10:58 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

moja abeceda:

  • A-auteki; moji najdrazi mercedes meclaren i porsce kabrio(crveni)
    B-bojan;moj stariji buraz,nije da ga mrzim ali ni da ga volim
    C-neznam sta bi mogla na c
    Č-ČOKOLADA;obozavam juuu
    Ć-NEZNAM
    D-dom;ne popravni dom vec dom gdje zivim
    E-ey; to ja najcesce govorim kada nesto ne razumijem
    F-franjo;jedan decko kod moje sestricne
    G-guza;prvo sto primjecujem na decku
    H-HELLO!;po tome sam zapamcena u skoli
    I-ivona mucak;moja best friend sa mazoretkinja
    J- josip;moj zgodan frend
    K-krevet;najbolji dio moje sobe
    L-lorena;moja sestricna koju obozavam;lana takoder
    LJ-ljubav;bez toga covjek ne moze zivjeti
    M-mobitel;bez toga ja ne mogu zivjeti
    N-nikola;moj best frend,zakon jeee
    O-olovka;sa njom pisem(haha)
    P-pas;moj pas lina
    R-role;ne volim se rolati
    S-silvia;moje ime;selcina;moj kvart;sesvete
    Š-Šuma;to mi je prvo palo na pamet
    T-tatica;obozavam taticu
    U-umbrella;moja dobra pjesma
    V-vjera;vazna u mom zivotu
    Z-zajebancija;to ja radim frendovima
    Ž-žvake;moram ih imati pored sebe