<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Where are You? Still looking for your stars.

ei.svima.
mala otrovnica je odlučila napisat post?
oo da. OO DA.
e pa. stiže maturalac. 12.6. ludim!!!*
u utorak idem malo pustošit dućane.*
ja ču bit u sobi najvjerojatnije s Monikom i Petrom.*
aaauuuu!!! danas je majmunovo :)***
i tamo če biti. rasturat čemo hotel. jedva čekam.
pao je dogovor da svi nosimo rum kokose.
***njami njami xD
samo Petra neče. ona ne pije.***
HaLo? kolko ima alkohola u rum kokosu?
*** mala kuglica savršenstva. <3
i tak.. imala dns kemiu (<3).
dobila 4 s testyča. teta jelena se malo derala na mene.
profačicaaaa. grrr.
zutra ogromni test iz zemljotresa.
kad kažem ogroman, mislim na Rusija-ogroman.
oo da.
uspjela sam se pomalo otvoriti ljudima.
nikad nisam uspijevala zbog svojih kompleksa.
*¤*mala iskompleksirana.*¤*
al smogla sam snage reči što osjećam!
što osjećam prema prijateljstvu. ljubavi.
svietu. životu. smrti. vjeri.
pronašla sam djelić sebe koi mi je otkrio kako hladnokrvna
i nepobjediva mogu biti i u najtežim situacijama.
i bojim se. što ako ne pronađem dio koji će mi objasniti zašto se probudim u noći i plačem bez razloga? koji će mi pokazati
da mogu biti i nježna,dobra prijateljica,osjećajna,ranjiva,savjetnica?
negdje duboko u meni, znam da se skriva.jer da ga nema,
ne bi se bojala za prijatelje koi će vjerojatno pasti razred ili barem iči na popravni, i koji su zaprijetili da če se ubit...
čudna sam osoba. več sam razmišljala o tome kakav bi bio sprovod.
jesam li čudna? trebam li pomoć? oduvijek sam bila pesimistična,
ali katkada prelazim granice.


četvrtak , 28.05.2009.
Komentiraj { 14 } - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.