22.02.2008., petak

Obavijest!

Pozdrav društvo, drago mi je vidjeti da su se stvari opet, više-manje pokrenule...
Samo sam htjela reći da imamo NOVOG ČLANA, pod imenom My EMO kingdom.Jupi!

Ali to me neće spriječiti da vam OPET, naglašavam O_P_E_T, održim predavanje jer OPET ne komentirate! OPET!! (Jeste shvatili hint, ili da OPET ponovim riječ OPET?)
Ljudi! Halo!
Dajte si malo truda, puno ljudima znači kad pročitaju koji komentar na ono što su napisali. Makar to bilo samo: ''Super!'', ''bravo!'' ili ''jako je dobro''.
Zbilja čak ni ne morate biti maštoviti. Jedna jedina pohvalna riječ je dosta.

Nemojte da moram OPET ponavljati OPET, jer kad mi pukne film, zbilja ću početi izbacivati.
Nemojte me na to tjerati, molim vas.
Shvaćam da nemate vremena, ali minutu-dvije koje odvojite da napišete jedan pišljivi komentar, neće vam nedostajati.
Zvučim kao papiga, jel da? Jer vam stalno moram ponavljati jedno te isto.
A fućkajte ga. To mi je posao.

Pusa, Kia

EDIT (25. veljača): Pardon, imamo DVA nova člana. Danas nam se pridružio i Balduvian. Dečki, još malo pa ćete nas premašiti. :)




<< Arhiva >>

0