30.12.2007., nedjelja

Zadnje info. prije Nove godine

Eto, društvo, pregrmili smo i to!
Predstavljanje ovaj petak je bilo pun pogodak.
Svima vama koji ste došli, puno hvala, a oni koji nisu... pa... može vam samo biti žao, propustili ste odlične stvari.

Kao prvo, hvala Liriku, koji se pojavio i time oduševio svoje fanove u oba kluba. Bravo frajeru, kao što sam rekla, kad ti dođe inspiracija da hoćeš svoju tribinu, samo javi, sređujem ti je odmah.

(To, dakako vrijedi i za sve ostale. :) )

I hvala Annitrix i njezinom dragom jer su se pojavili kao moralna podrška.

U ostalim vjestima, kao što rekoše oni na Dnevniku, oglasi koje ste slali će biti objavljeni par dana iza Nove godine i tamo ću vam napisati i pravila glasovanja, jer smo smislili sistem kojim je nemoguće glasovati za sebe. (Znam ja da vi to ne biste radili, a procedura je procedura. ;) )

Udruga Vjekoslava Majera, gdje smo imali tu prezentaciju, napokon je dobio i svoj blog. Još ništa nema na njemu, ali članovi će vrlo skoro početi pisati ondje, nadam se. Link na njihovu stranicu će biti u našem boxu, ispod naših linkova.

Dalje, još jedan nas je član odlučio napustiti.
Ovoga puta, to je Dama lijepih riječi.

Ali kao balans tome, imamo i novog člana (veselite se, dečki, dobili ste pojačanje) pod imenom No Fe4R.
Još nema svoj blog, ali ćete moći čitati njegove pjesme ovdje.

Dobrodošao u Silvering, No Fe4R, nadamo se da ćeš biti zadovoljan nama. :)

Dalje vam još želim sve najbolje za Novu godinu, da vam bude uspješna i da ju provedete u društvu svojih najbližih.

Pusa,
Kia


26.12.2007., srijeda

Posljednja provjera

Pa, kao prvo, svima Sretan Božić i sve najbolje u Novoj Godini!

A sad, što se tiće predstavljanja u Hatzovoj ovaj petak, dajem vam posljednje upute:

1) Adresa je: Hatzova 8, Zagreb

2) Samo predstavljanje počinuje u 18h

3) Svi koji planiraju doći, mole se da dođu ranije, kako bismo svi skupa otišli na kavu prije toga.

4) Našli bismo se pri dnu pokretnih stepenica u Importanne centru (pothodniku) u 16-16 i 10 h.

5) Ako dolazite, tražite mene. Ima vas nekoliko koji su me već vidjeli, vi ćete me prepoznati, a za ove koji me ne znaju, nekoliko stvari po kojima ćete me prepoznati:

- Imam dugu, tamnu i ravnu kosu
- Imati ću u ruci svjetlo-zeleni fascikl
- Nositi ću smeđu debelu jaknu, crnu suknju do koljena i svijetle visoke čizme

Ako nekome ovo nije dosta i nije siguran da će me naći, javite mi se na MSN, da vam dam broj mobitela.

6) Ovo je popis ljudi koji su mi se javili da će doći:
- Annitrix (+ njezin dragi)
- Dama lijepih riječi
- Lirik


Ako netko s popisa odustaje, ili sam nekoga zaboravila staviti, molim da mi to ovdje napiše u komentare, najkasnije do četvrtka u 13h.

Nadam se da ćete se dobro zabaviti, a vama koji ne dolazite želim ugodne praznike! ^^

Pozz, Kia


23.12.2007., nedjelja

AKROSTIH NJOJ (lirik)

U trenu, suze,
Mirisom sjećanja,
Igraju se licem sreće,
Raspalih uspomena.
Eno je,
Moja jedina.

Ostaje na stanici,
Dok sjeta me čeka.

Ljubavi,
Umirem zbog tebe,
Brišem sutra i danas,
Ako nema te.
Volim, znaš to,
I odlaziš.....

.................nemoj, molim te..


22.12.2007., subota

(nobody) Benjamin

on je sjena koju volim
i tama u kojoj patim
on je sunce koje nestaje
nada
i snjeg na boru

njegovo lice je mjesec
a oći
zvijezde u oblačnoj noći
njegov glas je vjetar
koji do mene ne može
doći

njegove suze
su kapljice kiše
i led smrznut usred zime
njegove srce je vatra
i obraz pun topline

on je sjena koju volim
i ime koje nigdje ne piše
on je stranac koji zove
kroz moju pjesmu
sve tiše i tiše...


18.12.2007., utorak

Nove info. o sljedećem okupljanju

Eto, društvo, službeno je:

Datum sljedećeg okupljanja Kluba Silvering je pomaknut na 28. 12. 2007. na vaš zahtijev.

Molim sve koji su zainteresirani i žele doći, neka mi se čim prije jave na MSN: tielinamarant@hotmail.com ili na mail kluba radi detalja i više informacija.

I još samo podsjećam sve one koji nisu poslali svoje oglase za natjecanje (više informacija u box-u, pod naslovom ''Natjecanje: OGLASI'' ) neka to naprave, imaju još vremena do 1.1.2008. Iz toga ćemo se dogovoriti o načinu glasovanja za najbolji oglas, te oko prikladne nagrade za pobjednika.

Pusa, Kia

:)


(Annitrix) oglas

Iznajmljujem paklenu mačku s punom opremom (kromirane kandže, prevo krzno, čelični zubi), dodatna oprema – duša (dodatno se naplaćuje). Pouzdano rješava sve probleme sa susjedima koji pjevaju pod tušem i krvožednim svekrvama.
Gratis: mrtve ptice u Vašoj košarici za kruh!
Cijena 30 € po danu. Sve inf. na broj: 0000021111...



(Domino) oglas

Kupujem svemirca. Ne mora biti s bliskog planeta (što dalje, to bolje). Ne mora biti zelen, može biti žuti, bijeli, crveni, ljubičasti. Mora biti metalac, imati dugu kosu, krezub, brbljav, ali i znati bar jedan zemaljski jezik (poželjan japanski sa čakavskim narječjem i blagim elementima zagorskog). Ponuda cca 500 000 eura.


(Nya)Plačite djeco

Plačite
Plačite djeco
Jer vukovi zime grizu
A rane krvare

Plačite
Plačite djeco
Za svaku ovčicu mrtvu
I molite snažno

Plačite
Plačite djeco
Zbog tihih suza pastira
Što jeca kišnicom

Plačite
Plačite djeco
I pratite svog pastira
Kroz smrti dolinu


09.12.2007., nedjelja

Obavijest o idućem okupljanju

Ej, društvo!

Eto, post moram nažalost, započeti tužnom vijesti...
MaryLynne nas je odlučila napustiti...
Dobila sam mail u kojem je izrazila želju da izađe iz kluba.
Pošto nikome nije obaveza da ostane, nisam je dakako mogla spriječiti.
Ali eto... žao mi je. Imala je jako dobrih radova...
MaryLynne, ako se ikad poželiš vratiti, članstvo te čeka. Samo pošalji mail! :)

Ok, a sad na vedrije teme:
Planira se novo okupljanje kluba u Zagrebu, datuma 21.12.2007. u Udruzi Vjekoslava Majera (gdje smo imali prvi nastup).
Ondje bih ja imala zapravo svoje predstavljanje, ali imam pravo dovesti za goste koga hoću, pa ako itko ima ambicija, ili bilo kakvih pitanja vezanih uz to, molim da se javite na moj privatni MSN: tielinamarant@hotmail.com . Tamo sam uglavnom svaku večer od 20:30 do 1 poslije ponoći. Ili se javite na mail od kluba.
Eh, da..

taj datum je fiksan, pa ako vam baš taj ne

paše, lako se dogovorimo za neki kasnije,

kad ćete imati vremena.


Mislim da vam do tada, većini već počinju praznici, pa bismo to mogli pretvoriti i u ono okupljanje koje smo ranije spominjali. :)

Nadam se da se vidimo, barem sa većinom.

Pusa, Kia

EDIT: Dobila sam puno poruka s pritužbom na datum, pa molim one koji su se javili da dolaze, nek mi kažu jel bi im isto tako odgovaralo da se to premjesti na 28.12. kako bi i ostali mogli doći?
Samo recite i ja zovem organizatoricu nek nas premješta. Nije problem. :)

Kia



08.12.2007., subota

(Nobody) odlaziš

sjena ti sjedi na licu
poput tuge u noći
gledam zadnji tren
kako se sklapaju oći

držim ti ruku
na srcu
slušam ga kako kuca
tišinom

nema zvuka
samo crne voštane
suze
polako klize niz lice

puštam ti tjelo u zemlju
gledam ga kako tone
bacam ruže
neka leže uz tebe
kad ja ne mogu



03.12.2007., ponedjeljak

(Nya) Tebe sanjam

Tebe sanjam
Sunce moje
Kako slobodom me resiš
I uz svjetlost svoga bića
Sa mnom plavim nebom letiš

Tebe sanjam
Da se smiješiš
Na sve moje sitne mane
I sa prijestolja života
Svijetlom griješ rane hladne

Tebe sanjam
Moj živote
Kako preda tobom klečim
I uz suze pokajničke
Šutnjom slabu dušu liječim

Tebe sanjam
Dragi Oče
Gdje zbog moga srca straha
Dahom griješ moju dušu
Neznatnu, od Zemlje praha


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0