30.08.2007., četvrtak

TeK...(lirik)

Tajanstveni pogledi tajanstvenoga bića,
noć usnulih želja, tek neka nova prića,
dva pogleda iskrena i dodiri kroz misli,
nepoznata lica dok duhovi su isti,
ali nisu čisti,otkucaji srca spori,
kucaju za jedno....ljubav koju gori,
dvori osjećaja i nizine hladnoće,
šume sretnih misli i pustinje samoće.
Da li hoće treptaj dotaknuti dah,
u tren zbilja nestaje,pogledi su prah,
strah jača,mah donosi krah,
htio bih se boriti,ali nisam jak.
Lak poput vjetra prolazim kroz vrijeme,
u daljini polja misli zasađeno je sjeme,
plod bit će istina, cvijet okret glave,
no snovi s javom nestaju pa želje nisu niti male,
sve zidine su pale,a novi dodiri progledali,
čudna nepoznata boja i snovi se izredali,
pali prvim napad


(Nya)Na kolodvoru

Odlaziš od mene
Vlakom izdajicom
Pogledom još pijem
Tvoje snene oči

Smiješiš mi se lažno
Izdaju te ruke
Dok mi mašeš zbogom
Sve je više hladno

Vlak prodorno pišti
Nestaje u sumrak
Odsutnost tvog lica
Hladni obraz tišti

Zadrhtim, pa krenem
Daljina te skriva
Tračnice su prazne
Tek pust dim je melem


(Nya)Riječi nisu dosta

Kako da se izrazim
Kad riječi nisu dosta
Tek šapat usred vjetra
Što vječno struji kroz me

I posežem za nadom
Al vrtim se u krugu
Svojega tihog duha
Koji za mirom teži



29.08.2007., srijeda

Jedina-lirik

pogledam na sat vidim vrijeme odlazi,
prošlo 24,novih tol'ko dolazi,
misli kao zatvoreni prolazi,
na stazi kojom gazim tebe nema više,
od tišine dišem tiše,
pišem tebi jedinoj,nadređene su kiše,
i živjet neda mi se,
dal' ti se......ponekad vrati sjećanje,
kad smo mislili da naša ljubav život vjećan je,
noć padne.....dlan na dlanu ,nas dvoje, pjesak, obala i more,
živjeli smo snove,ali slike nove dozvale su javu,
jutro odnijelo je ljubav pravu,
prekid dozvao je tamu,
od tog dana tražim svoju damu...
ali samu ne mogu ju naći,
ona sada nekom drugom puno znači,
značila je meni,al za mene kraj nje više nema mjesta,
duša kao prazna cesta,
čekam putnika da dođe,
čekam da sve prođe,
čekam nove vođe,nove snove,
ljubav staru,dane one,
jutro opet tone,
otkucaji srca bole, jer te vole luce moje....
stvori nove boje,nebo moje tvoje....pada mrak.....
san dolazi,
24 novih prolazi,
naši dani kao porazi,
ti dolaziš i odnosiš,
ja ostajem i podnosim tu bol............


p.s. želim se ispričati što nikada ne ostavljam komentare. NIsam registriran bloger,pa ne mogu. Čitam vaše radove i većina mi se sviđa,tj. svi zato što po meni ne postoji loše djelo ako je pisano vlastitom voljom i željom. Svaka vam čast.


24.08.2007., petak

(Nya)Nad ponorom

Sklopim oči, krenem
Srcem na vrtuljku
Pogled iz dubine
Vraća nadi luku

Hodam preko konca
Tanke niti sreće
Iznad klanca tame
Tu gdje očaj teće

Oči tiho tonu
Hladnoća me guši
Poput kiseline
Riječi su na duši

Nije sve još mrtvo
Ispod smrti rive
Opustim se, padnem
Dolje među žive


...ps... nova adresa mi je zonk.blog.hr


15.08.2007., srijeda

KORACIMA TAJNI....lirik

Tiho se spustila i donijela tajnu,
noć ugaslog života pokazala je zvijezdu sjajnu.
Vrijeme što je curilo,polagano kapalo,
donijelo je tajne i s istinom se stapalo.
Kad jedno stvorili su dvoje oči otvorila je zora,
dva duha vječnosti u kapima mora,
tiho su jecala i dozivala sušu,
izašla na površinu kojom sad hladni vjetrovi ljubavi pušu.
Te tajne su nestale,nastala daljina,
za Damu lijepih riječi.....ta tajna polagano tinja.






12.08.2007., nedjelja

Obavijest

Dragi članovi Silveringa, samo upozorenje:
Tko god da se sjetio mjenjati design ovog bloga, moli se da to više ne radi.
Dogovor je da ovdje objavljujete svoje radove, a ne da išta na blogu mjenjate.
Ukoliko vas nešto smeta, imate pritužbu ili jednostavno vas uhvati umjetnička inspiracija, pošaljite nam mail sa svojom idejom i razmotrit ćemo je.
Hvala,
Administratori


Lorena-Svib-"Pod otrcanim pokrivačem nade "



...Pod otrcanim
pokrivačem nade

zgrčio se klonuli duh
i zebe...

stisnut u zadnji dah
topline...

Nikada neće priznati
da mu je hladno
.i ..tjerat će ga i dalje
na rubu da stoji

...Kad ga riječ, samo,
poljulja...
pa posrne putem...

Da li ćete vjerovati...

u propast.....
.............i pad
il nijemo ga gledati
dok od Neba
čeka...
...s p a s ...


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0