Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (11)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Coolnut

Free Website Counter
Free Website Counter


02-nicole_scherzin...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Moj msn:gizzie_13@hotmail.com (uživajte!!!)smijeh

Petra
Laura
Tessa
Dora
Tea

Dobri dizajnowi:

Gaduraa
Kateedizajn



smijehsmijeh

Zanimljivosti

Moja abeceda

A - Avril Lavigne-meni naj pjevačica,
Ana-my friendica iz razreda
B - Bruno-dobar frend
C - Cesta-njom najviše putujem
D - Dinamoooooooooo-klub za koji navijam (najbolji klub)
E - Engleski-hm...hhmmm....a znate
F - Filip-ime mog poluburazera
G -Grejp-mljac(pogotovo crveni)
H -Hajduk-najgori klub (sranje od kluba),
Herdi-my friend iz razreda
I - Iva-my friend iz novog razreda
J - Jeca-moj menađer (hi-hi)
K - Klara-my friendica iz škole,
Kocka-my friend iz razreda
L - Lucia-my friendica iz razreda
M - Matija-my friend iz razreda
N - Nika-moje ime
O -O.K.!-moj naj časopis
P - Perić-dečko(izgleda) od jedne moje friendice iz razreda
R - Rajčica-nećete vjerovat ali toliko volim rajčicu da si ju uzmem za van pa ju jedem...(FREAKICA)
S - Skijanje-moj najdraži sport (zimi)
T - Tea-my best friendica
U - Uživanje-volim se odmarat(ja sam mala lijenchinica(VELIKA)
V - Vinodolski, (Novi), tu ljetujem!!!
Z - Zagreb, best grad





ĐAČKA MOLITVA
Profesore naš
Koji sjediš za imenikom
Sveti se pero tvoje
Nestani kraljevstvo tvoje
Budi volja naša
Kako na mjestu
Tako i pred pločom
Dvojku našu svagdašnju
Daj nam danas
I zaboravi jedinice naše
Kako mi zaboravljamo
Gradivo vaše
I ne izvedi nas na ploču
Nego nas ostavi na mjestu
AMEN




Malo slikica:





RockYou FunNote - Get Your Own




RockYou FunNote - Get Your Own
belj






Get free graphics at BlingyBlob.com!










Get free graphics at BlingyBlob.com!

ponedjeljak, 19.11.2007.

.......moram napisat štafetu......

...hy,kak ste mi???...ja nisam baš dobro bolesna sam....UŽAS!!!!!........Kao što naslov kaže moram napisat štafetu,ali želim 50 komova+ova razlika koja je ostala od prošlog posta naći:63 komova sve ukupno.....a sad štafetica:

Ime:Nika
Nadimak:Nikki,Nikica,Nikita,Nikyeta (Nikjeta(se čita),Mala (hehehehehhh),Sepsa.....smijehburninmad
Hobi:Košarkahrvatska
Škola:OŠ Frana Krste Frankopana
Grad:Zagreb
Razred:7.a (nema boljeg)smijeh
Naj frendice:Tea,Sara,Lucia,Klara,Ana,Iva....Ima ih još........
Naj izvođači:Toše,Avril,Connect (naravno),Jojo,Rihanna.......
Skupljam:energiju za život,prijatelje,znanje.......smijeh

Šta bi rađe izabrala:

Čokolada ili čips-Čokoladu rađe (manje deblja)smijeh
Fanta ili cola-vodu najrađe...hehehhhhh...kaj ja znam.....fantu
Blog ili site-Blog (naravno)
Msn, forum or chat-Msn (šta bi ja bez msn-a)
Horror ili krimić-Horror ma da i ne "ljubim" ni horrorce
Crtić ili dječji film-Dječji film,a crtić Tom&Jerry (hehehehehh)

To je bilo to,štafetu dajem:goldgirl12.blog.hr&teenthings13.blog.hr


Moj msn ako kom zatreba:gizzie_13@hotmail.com
Imate ga i u boxu.....

Ništa....63 komova do drugi put ili ništa....pozz@


Nikki

- 12:39 - Tell me SaMo(21) - Or - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.