Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (11)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Coolnut

Free Website Counter
Free Website Counter


02-nicole_scherzin...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Moj msn:gizzie_13@hotmail.com (uživajte!!!)smijeh

Petra
Laura
Tessa
Dora
Tea

Dobri dizajnowi:

Gaduraa
Kateedizajn



smijehsmijeh

Zanimljivosti

Moja abeceda

A - Avril Lavigne-meni naj pjevačica,
Ana-my friendica iz razreda
B - Bruno-dobar frend
C - Cesta-njom najviše putujem
D - Dinamoooooooooo-klub za koji navijam (najbolji klub)
E - Engleski-hm...hhmmm....a znate
F - Filip-ime mog poluburazera
G -Grejp-mljac(pogotovo crveni)
H -Hajduk-najgori klub (sranje od kluba),
Herdi-my friend iz razreda
I - Iva-my friend iz novog razreda
J - Jeca-moj menađer (hi-hi)
K - Klara-my friendica iz škole,
Kocka-my friend iz razreda
L - Lucia-my friendica iz razreda
M - Matija-my friend iz razreda
N - Nika-moje ime
O -O.K.!-moj naj časopis
P - Perić-dečko(izgleda) od jedne moje friendice iz razreda
R - Rajčica-nećete vjerovat ali toliko volim rajčicu da si ju uzmem za van pa ju jedem...(FREAKICA)
S - Skijanje-moj najdraži sport (zimi)
T - Tea-my best friendica
U - Uživanje-volim se odmarat(ja sam mala lijenchinica(VELIKA)
V - Vinodolski, (Novi), tu ljetujem!!!
Z - Zagreb, best grad





ĐAČKA MOLITVA
Profesore naš
Koji sjediš za imenikom
Sveti se pero tvoje
Nestani kraljevstvo tvoje
Budi volja naša
Kako na mjestu
Tako i pred pločom
Dvojku našu svagdašnju
Daj nam danas
I zaboravi jedinice naše
Kako mi zaboravljamo
Gradivo vaše
I ne izvedi nas na ploču
Nego nas ostavi na mjestu
AMEN




Malo slikica:





RockYou FunNote - Get Your Own




RockYou FunNote - Get Your Own
belj






Get free graphics at BlingyBlob.com!










Get free graphics at BlingyBlob.com!

utorak, 15.05.2007.

Tenin rođendan....i nešto pomalo o danas....

Bok!Znam da nisam pisala jaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkko dugo ali sad pišem....Hvala na komićima......Prošlu subotu sam bila na Teninom rođendanu....bilo je jaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkko fora....prvo smo se dogovorile ja i Dora da dođem malo prije rođendana da dođem kod nje.....I tako ja došla i na kraju jela kod Dore.....tako smo se najele da cijeli rođendan nismo niš mogle jest.......headbangheadbangburninmadburninmad....ali dobro....pa smo ja i Dora krenule prema Teni jel je ona bila toliko nestrpljiva da smo jednostavno morale doć jel bi inace došla po nas.......I tako došlo je 5.30h i tulum je počeo........svi smo plesali.....i tak.......a najsmješniji trač je....naime Dora je nakon nekog vremena otišla na WC,a kako nije bilo ključa dečki su joj gasili svjetlo....i.....otvorili vrata i ostavili tako otvorena....svi smo se smijalismijehsmijehsmijehsmijeh.....a ona jadna sva se sćućurila da ju nitko ne vidi....pa je onda Petra iz 6.b. išla na WC i gledali su je kroz ono nemrem se sad sjetit kak se zove ono u kaj se stavi ključ.....ključanica!!!.....smijehsmijehsmijeh.....i čuješ od jednom gle ovu šumu striborovu......mi smo svi pocrkavali.............smokinsmokinsmokin.....od smijeha.....pa je Inga morala otić negdje i vratila se u 9 ili 9.30 uglavnom tak negdje............oni su ostali do pol jedan....ujutro......ostali su neki dečki ja i Inga smo u isto vrijeme morale doma......oko 11......da se mojoj mami dalo ostati još malo možda bi i duže ostala.......headbangheadbangmadmadburninmad....bila sam malo tužna........ali u ponedjeljak mi je Tena pričala da su dečki uzeli na kraju dvije pune Coca-Cole...i tam su glumili bebe..........to je uglavnom sve......u nedjelju sam od 9 ujutro do pol 10 navečer bila kod polusestrične.....i tak,....a danas smo imali zbor+plesna jednako užassssssssheadbangheadbangburninmadburninmad
madmad.......imam novosti Kulji se ošišo na kratko...........O.K. mu je.......
Sutra je generalka i nadam se da Ivana neće zabrljat....


Evo mojih curka s plesne:






Doll Glitters # 173426

Doll Glitters # 173426



Lucija



Image hosting images

Image hosting



Dora

Doll Glitters # 178836

Doll Glitters # 178836



Ivana

Doll Glitters # 180119

Doll Glitters # 180119



Lucija

MySpace hosted images

MySpace



Tena

image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace



Inga

Doll Glitters # 180100

Doll Glitters # 180100



I ja,naravno u rozom!


I poruka:


Get your own glitter and more at BlingyBlob.com






- 22:02 - Tell me SaMo(106) - Or - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.