nedjelja, 04.03.2007.

Evo meeeeeeeee...

Napokon da napravim ovaj blog,znam malo je pozadina smarajuca ali nek ostane sad za sada..A da ja pocnem o cemu sam namjeravala i pisati..dok nisam zaboravila..bas nedavno prolazim skolskim hodnikom kad na stepenicama sjedi neka uplakana djevojka..prvo sam mislila da je to neka zezancija,ali poslje sam shvatila..ustvari njena frendica mi je rekla da place zbod decka...ma dajte,nisam nikad zaplakala zbog decka,mislim priznajem jesam plakala,ali nisam na skolskom hodniku,jer necu da se ponizavam,i bas razmisljam kako ima kretena,neznam,ja recimo imam super decka,koji barem ja mislim nikad nebih prevario i bas nesto razmisljam zasto tako mi cure uzimamo sebi k srcu,kad znamo da nije jedini,ok znam da dragu osobu nemoze niko zamjeniti i da boli kada nas neko uvrijedi..usran osjecaj..ali hajmo gledat sa ove strane,da li bi taj neki kreten od decka pustio barem jednu suzu za djevojkom,NEBI NIKAD,to su oni tipicni macho tipovismokin koji misle da mogu imati svaku djevojku,e varaju se...Ljubav boli to svi znamo,ali zasto dane provoditi u sobi sa 5 pakovanja maramica,i zasto se izolovati od drustva dok je on u disku na uzivanju,eh bas tada treba biti jak i svima dokazati da mozes bez njega i da ima jos milion decki koji samo cekaju na tebe.Znam tesko je tako razmisljati kad se neko zavoli,ali takav je zivot,jednom rukom daje a drugom uzima...ajd kisss za sve



P.S Ostavite mi komentar molim vas jer ipak mi je ovo prvi post,nadam se da mi nezamjerite jer sam puno lupala gluposti..takva sam..caoo

- 12:43 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

sta da kazem..sve o mom zivotu,o mojim bolnim trenutcima i svim onim neostvarivim snovima...








O MENI-
IME-Silvana
GODINA-15
SKOLA-ekonomska
Hobi-pisanje,crtanje,sport,izlasci...
Volim-plavu boju,stranu mjuzu,roditelje i brata,njemacki jezik,svog decka,chatat...bla bla bla
NE VOLIM-arogantne cure,skolu,moju razrednu,Paris Hilton,usisavati,pospremati sobu,ici sa mamom u shoping,naivne lake cure,kretene kao sto je moj bivsi decko,uciti...
MOJE DRUSTVO-nina,selma,melisa,edin,marko,keno,kile,nidle,majky,boris,vedrana.............

http://dragonfly23.blog.hr/slike/1620651270.jpg

http://images.google.ba/imgres?imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/f/fe/DimaBilan.jpg&imgrefurl=http://en.wikipedia.org/wiki/Dima_Bilan&h=400&w=300&sz=150&hl=bs&start=11&tbnid=GpA15fV_l1NOWM:&tbnh=124&tbnw=93&prev=/images%3Fq%3Ddima%2Bbilan%26gbv%3D2%26svnum%3D10%26hl%3Dbs%26sa%3DGdragonfly23cerekcerekcerekcerek

http://www.blog.hr/adminmax/img/design_preview/personal.gif