ponekad poželim...

18.07.2006., utorak

sretno dijete


nema prošlosti. nema sadašnjosti.
nema problema.
just...time
...
vrijeme kojeg zapravo ima toliko malo, a sve ostavljamo na njemu.
predajemo se.
predajemo se danu i noći, a što nam ono zapravo donosi? kad malo bolje pogledamo, apsolutno ništa...
vrijeme ne donosi ništa.
kada netko kaže "vrijeme će pokazati", misli mu tu zastaju... i gotovo je. vrijeme će zaista pokazati.
ali, koliko treba čekati?
dan?
dva? mjesec?
.
.
.
godinu?
predugo...
eh da mi je kugla budučnosti... samo na jedan dan. želim znati. želim.
što će biti s nama za 10 godina...
što će biti samnom?
na kojoj strani svijeta ću završiti? s kim?
postoji li zapravo sretno dijete?
ne znam...
možda. ali ono još ne zna što ga čeka.
možda i bolje...

- 15:35 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

...ja sam...

djevojka, obična djevojka...
puna entuzijazma, optimizma, znatiželjna, uvijek nasmijana.
volim sve što vole mladi čini mi se vrlo ispraznom rečenicom pa ju nikada ne koristim, ali volim puno toga wink
već mi je nekoliko ljudi reklo da ne idem na ovaj link ja sam svejedno otišla, pa poludila...

nisam ateistica, baš naprotiv, vjerujem u puno toga. ali, iako sam vjernica, ne idem baš u crkvu - čime se baš i ne ponosim rolleyes
kad poludim stvarno poludim, ali ne udaram okolo, samo sam strašno smiješna i puno puta sam iza svojih leđa čula smijeh zbog toga.
velika sam spavalica, strašna. i na stojećki mogu zaspati ako treba.
ono što mrzim kod sebe je moja prevelika osjećajnost. previše se vežem za neke ljude koji me na kraju povrijede i onda patim, ne jako, ali dovoljno da boli... ali zato volim to što brzo prebolim sve ružno i jako me se brzo može razveseliti.
blog sam počela pisati iz dosade, a onda sam se sprijateljila s mnogima i to mi je postalo kao neka vrsta maila. sviđaju mi se blogeri i mrzim kada netko kaže da blog pišu samo isfrustrirane osobe koje cmizdre za nečim. ja ne cmizdrim, a još manje sam isfrustrirana, hvala Bogu s tim nemam problema. fora mi je sve to nut


Oh I'm missin' you
Baby I'm missin' you
oooo ooo ooo.... ya o o o o ......
Baby I'm missing you
Things'll never be the same with out you...
What did I do to deserve this??
I didn't even get one last kiss, from you
Oh baby God took your love from me
he needed an angel so it seems
I need to feel your hands all over me
I need to feel you kissing me
I need to feel you holding me
I need to feel your touch
Cause I miss your love so much
And I can't keep on living this way
I need you here with me
Why could he take you away, from me
It's hard for me to tell you I love you
As I'm standing over your grave
And I know I'll never hear your voice again
Why did you leave me
Why couldn't you just stay
Because my world is nothing, without you
Now I don't know what to do, with myself
I would've given you anything
Just to make you happy
Just to hear you say, that you love me one last time
I'd go to hell and back over and over again
Just to prove to you how much I need you here
There is nothing that I wouldn't do
I'd cry for you
I'd lie for you
And there's no doubt that if I could take your place in heaven
I would die for you, yes I would
I would rather give up my life
Than to see tears in your eyes
I can't stand to see you cry
Cause it's hard for me to tell you I love you
As I'm standing over your grave
And I know I'll never hear your voice again
Why did you leave me
Why couldn't you just stay babe
Because my world is nothing, without you
Now I don't know what to do, with myself
I just don’t know what to do with myself
I can’t stand looking at those pictures on my shelf
Knowing it was just one week ago, stood there and took that picture
There just one thing that I wanna know
Why would God want to hurt me so bad


I'm Every Woman


I'm every woman, it's all in me
Anything you want done, baby
I'll do it naturally
I'm every woman, it's all in me
I can read your thoughts right now
Every one from A to Z


I can cast a spell
With secrets you can't tell
Mix a special brew
Put fire inside of you
But anytime you feel
Danger or fear
Instantly I will appear, 'cause


I'm every woman, it's all in me
Anything you want done, baby
I'll do it naturally
I'm every woman, it's all in me
I can read your thoughts right now
Every one from A to Z


I can sense your needs
Like rain on to the seeds
I can make a rhyme
Of confusion in your mind
And when it comes down
To some good old fashioned love
That's what I've got plenty of, 'cause


I'm every woman, it's all in me
Anything you want done, baby
I'll do it naturally
I'm every woman, it's all in me
I can read your thoughts right now
Every one from A to Z


I ain't braggin' 'cause I'm the one
You just ask me ooh and it shall be done
And don't bother to compare
'Cause I've got it
I've got it, I've got it, yeah


I'm every woman



"Evo zaklet ću se"


Nosite ovu pjemu
Zadnji put
U jednu ulicu kraj rijeke
Zauvijek zabranjenu
Samo za moje korake

Kada bi neko granu masline
Na jedna vrata odnio
Vrata što sam zauvijek
Davno, davno zatvorio

Evo zaklet ću se ja pred svima
Svim na svijetu i svime što imam
Da je nikad nisam htio, da je nisam volio
I da ne bolujem
Pred svima se zaklinjem
Al' pred Bogom ne smijem

Pjesma, uvijek miriše na uspomene
Recite joj tako ako pita za mene

Nosite ovu pjesmu zadnji put
U jednu ulicu kraj rijeke
Zauvijek zabranjeno
Samo za moje korake

Nosite ovu pjemu
Zadnji put
U jednu ulicu kraj rijeke
Zauvijek zabranjenu
Samo za moje korake

Kada bi neko granu masline
Na jedna vrata odnio
Vrata što sam zauvijek
Davno, davno zatvorio

Evo zaklet ću se ja pred svima
Svim na svijetu i svime što imam
Da je nikad nisam htio, da je nisam volio
I da ne bolujem
Pred svima se zaklinjem
Al' pred Bogom ne smijem

Pjesma, uvijek miriše na uspomene
Recite joj tako ako pita za mene

Nosite ovu pjesmu zadnji put
U jednu ulicu kraj rijeke
Zauvijek zabranjeno
Samo za moje korake