utorak, 08.01.2008.


Dodirujem te, ljubljeni
u mislima, u pjesmi
u kapljici kiše koja miluje travku
dodirujem te...

Ti si čežnja moje duše,
ti si iskra moje sreće,
tvoje usne dragi
sanjam svako veče.

Otkad tvoje usne
upilo je tijelo,
želja da te vidim
izluđuje me smjelo.

Dođi dragi k meni,
zaronimo do kraja,
nektari dok nas časte
zagrljaj nas spaja.

A sutra, mili moj,
sjećanje nek nas veseli
Ne osvrći se mili moj,
da ne vidiš suze što te cestom prate.

- 00:59 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

zapisi jedne duše

Sve pjesme i tekstovi zaštićeni su autorskim pravima !!


Da bi okusio sve okuse,
ne nastoj okusiti bilo što.

Da bi imao sve,
ne nastoj imati bilo što.

Da bi postao sve,
ne nastoj biti bilo što.

Da bi dosegao ono što ne poznaješ, moraš poći putem nepoznavanja bilo čega.

Da bi stekao ono što ne posjeduješ, moraš poći putem neposjedovanja ičega.

Da bi dosegao ono što nisi, moraš poći putem na kojemu nisi ništa.