petak, 20.01.2006.

Obožavam ovakve dane u kojima kao da lebdim na krilima mašte, kada shvatim da mašta nije ništa drugo nego realnost, i kada shvatim da je naš život predivna čarolija. Spopala me luda želja za pisanjem, dođe mi da pišem, da pišem toliko dugo dok sva ne utonem u papir, dok se ne izgubim u slovima, dok sve pred očima mi se ne zamagli, pa da postanem pjesma, da dobijem krila i raspršim se svijetom ko razigrani vjetar. Htjela bi barem jednom zaroniti do kraja, pretočiti se u beskraj, i osjetiti puls života u beskonačnom postojanju, pružiti ruku i zagrliti vjetar.
Kad bi se barem pustila, pustila do kraja, bez srama, bez stida, da postanem voda, da ostanem vatra. O zemljo probudi me u meni da zaigramo zajedno na vjetru.


Pomislih, bilo bi lijepo danas slaviti rođendan.

- 23:39 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

zapisi jedne duše

Sve pjesme i tekstovi zaštićeni su autorskim pravima !!


Da bi okusio sve okuse,
ne nastoj okusiti bilo što.

Da bi imao sve,
ne nastoj imati bilo što.

Da bi postao sve,
ne nastoj biti bilo što.

Da bi dosegao ono što ne poznaješ, moraš poći putem nepoznavanja bilo čega.

Da bi stekao ono što ne posjeduješ, moraš poći putem neposjedovanja ičega.

Da bi dosegao ono što nisi, moraš poći putem na kojemu nisi ništa.