www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

friends will be friends - život na balkanu - Blog.hr

život na balkanu

13.09.2006., srijeda

friends will be friends

Postoje li i u vašem životu osobe koje ne morate čuti niti viditi godinama, a kada ih vidite ili čujete imate osjećaj da su bile cilo vrime tu, ko da se viđate svaki dan..
..e jedna od takvih osoba je moj prijatelj D.
Nikada neću zaboraviti naš prvi susret…bilo je to u trećem srednje…on je bio novi učenik u mome razredu i od njegovog prvog uleta u razred znala san da je poseban…naime bija je totalno drukčiji od ostatka razreda..van svih normi i regula, “čudan”, možda baš poput mene, zato mi i je odma “sija” na prvu.
Opisati naš odnos u toku školovanja nemoguće je u jednoj rečenici..ustvari o tome bi se moga roman napisati…imali smo “ono nešto”…kemija kako bi neki to nazvali, ali naš odnos je uvik bija platonski….ok bilo je trenutaka kada bi mi doletija s leđa u svom manijakalnome stilu i diga me u zrak onako valjda iz dragosti, što li?, ali mislin da je to sve u svemu bija vrhunac našega fizičkoga kontakta…možda san ja tada tila nešto više od toga, ali ne dao Bog to pokazati :))))) možda je i on tija nešto više….ali to nešto više se nikada nije dogodilo…
..jeli mi ža…pa je! …ali nema veze…u biti da buden iskrena, zanimalo me kako se ljubi? Zašto baš to, ubijte me ako znan! Ali eto…nikada nije do toga došlo..

Godine su prolazile..D.nisan vidila dugo vrimena a onda smo se opet zbog ni sama ne znan zbog kojega razloga počeli često ćuti..a i vidili smo se par puta..i to mi je bilo super…s tim čovikon se nasmijen ko sa rijetko kime..a to je najlipše..kad ti netko u sekundi izmami osmjeh na lice…ma što osmjeh? –krepajen od smiha kad god ga čujen..

..lipo je imati takve osobe u životu..da ga ne čujen i ne vidin godinama, opet će mi biti onaj isti osjećaj..ka da je bija tu cilo vrime..i to je ono što me oduševljava..
..nema on pojma koliko je on meni drag..odma bi se umislija…ali sada će proćitati…jer eto taj genijalac od čovika je iskopa moj blog ni sam Bog ne zna kako i uša mi u intimu (bez šporkih misli molin lipo :)))) I eto već ga vidin kako ovo čita i smješka se pun sebe :)))

E pa D.eto pred javnosti ti lipo kažen da te volin..ka prijatelja..ka osobu koja je neman pojma di, ali uvik negdi tu u blizini..i da je baš lipo to što ćemo se opet viditi nakon par godina…

..je da su mi malo pederasti đir grupa Queen ali imaju dobru pismu : “friends will be friends”..

…ako ko od vas ima ovakvoga prijatelja..kojeg nije dugo vidija i čuja…evo da vas sada malo “poguran” sa ovin poston da se javite toj osobi..pa mi ispričajte svoju priču..

A ti D. ehhh ma želin ti sve najnaj bolje u životu….

- 22:54 - tvoj komentar (48) - zašto?!?!? - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

jedna od najlipših misli:


Cursors