www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

danko bananko-bananamen!!!! - život na balkanu - Blog.hr

život na balkanu

08.05.2006., ponedjeljak

danko bananko-bananamen!!!!

Princ obožava bananko bananu i to me podsjetilo na onaj crtić -Danko bananko bananamen!! :))) --->ovo je jedan sasvin običan grad, i u njemu jedna sasvin obična ulica, u toj ulici jedna sasvin obična kuća, a u toj kući jedan neobičan dječak..gledajte ga, što to radi? -jede bananu, pa što je tu neobično?..-POSTAJE DANKO BANANKO BANANAMEN!!!! :))) majke mi mile umrit ću od smiha...sićate se valjda tog crtića ha?

kod mene i princa ništa nova..pogledali smo cili repertoar u kinu i kazalištu lutaka, sada smo mirni par dana...uživamo na suncu, điramo uz more, bacimo malo tunjicu i uvatimo koju ribicu pa je princ pojede (on se u svakom slučaju pobrine za svoj ručak-pametno dite) , odemo na utakmice i nama zbilja život nije dosadan.

sad ću nažalost (na sriću :) :( ) početi raditi tako da će skoro cili dan proć a da princa neću vidit ali jebiga takav je život...on je inače moj mali privjesak-di i ja tud i on..i sad će mi se nakon par miseci što nisan radila biti malo teže odviknuti od toga ali što je tu je...

..iden sist na balkon gledat zalazak sunca.. Alfred Hitckock je davno bija reka da moj grad ima najlipši zalazak sunca na svitu...e ka da ja to ne bi i bez njega znala :)))

p.s. bogati ljudi se voze u limunadi :)))) -by Princ (naravno, a ko bi drugi ima takve izjave-mislija je naravno na limuzinu)

wave
- 19:06 - tvoj komentar (23) - zašto?!?!? - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

jedna od najlipših misli:


Cursors