www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

ka ono prvi dan proljeća-moš mislit!! - život na balkanu - Blog.hr

život na balkanu

21.03.2006., utorak

ka ono prvi dan proljeća-moš mislit!!

..jeben ja ovakvo proljeće..kažu da se po jutru dan poznaje-što bi značilo da će cilo proljeće biti u kurcu..digla se i jedan pogled vanka je bija dovoljan da mi sjebe dan,,
..princ još spava-gleda je sinoć do kasno crtiće na dvd-u pa sad bome lipo potega..zato je umiren od dosade jer me nema ko "gnjaviti"..najrađe bi ga probudila sunce moje malo..al nek spava ..kad naraste veliki neće moći toliko krmit pa triba iskoristiti dok može...moran mu spržiti crtić Gospodar prstenova..opsjednut je njime a ja eto neman dvd pržilicu pa svakih par dana teta u videoteci nam se smiluje pa nam gratis da taj crtić da ga pogledamo po iljadu i koji put...
..a jedan crtić što smo gledali u kinu nedavno totalno me oduševija- "tko je smjestio Crvenkapici"..tatalno san bila oduševljena..princ me izgnjavija da ga idemo gledati bez obzira što san danima prije toga bila pod virozom i u fibri i totalno iscrpljena uvalila san se bila u onu "udobnu" sidalicu u kinu i počeli smo gledat crtić...taman kad san tila reć princu da me probudi kad to završi skužila san da san se total uživila..eto bar u nečemu doživim ekstazu :))) i tako-zaključak crtić-SUPER..moja preporuka svima..

... s ribarom bi se tribala vidit popodne..kaže da me sanja noćaš..kako sere!! to samo da ispadne romantik do bola...al neka mu..ja se ono pravin glupava pa mu kažen : "ajoj baš slatko" a u sebi pomislin : "zajebi to da si mene sanja"...jer biser se ne sića da smo jednon u ekipi pričali o snovima i da je izjavija da on nikad NIKAD ništa ne sanja...jebate koju čast iman..sanja je prvi put u životu i to baš MENE..ahhhh :))) al pustin ja njega da on misli kako je cili glavni...to uvik pali kod muških...tiraj po svome a njega uvjeri da je on faca...
- 10:52 - tvoj komentar (3) - zašto?!?!? - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

jedna od najlipših misli:


Cursors