www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

muški rod - život na balkanu - Blog.hr

život na balkanu

15.03.2006., srijeda

muški rod

..danas san s obziron na jedan post što san ga jutros pročitala cili dan nabrijana na muški rod..ono stvarno mi neki put dođe da kažen da ih sve triba obisit za jaja..ali neću..jerbo bi me onaj moj ostima ganja :)))
a jopet ne mogu ni generalizirat..nisu ni sve žene savršene..ali mi se čini da su hrabrije...(općenito u svemu u životu)..
..hmm mislin da ne bi sad tribala ulazit u diskusiju o ovoj temi jerbo bi se neki pripadnici muškoga roda mogli nać uvrijeđenima a to mi zbilja nije cilj pa ću ih evo barem za sad ostavit na miru što ne znaći da neće dobit jednom u budućnosti onako pravu kritiku (to mislin na trenutak kad me ovaj moj raspizdi)
..javija se danas sa riba..da je dobro ulovija...rekla san ja njemu lipo-najbolju si odavno ulovija :)))neka neka bolje da po moru vata te sa perajama nego po kopnu one sa nogama..
..danas je bija super dan..onako taman za đirat uz more..pa san to i uradila...i onda san shvatila da mi fali moj RIBAR..hmmm taman kad san pomislila da se neću više vezat jako ni za koga pojavi se taj blentavac u mom životu i ode mozak u k????
..to valjda tako mora biti..i baš zato san sama sebi tisuću puta rekla da nikad ne kažen nikad al vrag mi neda mira pa čim ispalim neki NIKAD odma mi se to dogodi..tribala bi reći:neću nikad dobit milion kuna na lotu...pa ih možda i dobijen..
smušena san u zadnje vrime..jel to zbog proljeća, ili samo zbog peluda koji leti svuda a alergična san na njega ili me pukla ljubav..ne znan ni sama..
ali uglavnon osjećam se sritno ovako cila u oblacima...

pa da još samo spomenen nešto vezano uz muški rod-apeliran na one koji se bave istraživanjima u medicini da napokon izmisle mušku antibebi pilulu jer zbilja mi je više puna kita svaki dan mislit na to i imat paranoje kad neku ne popijen na vrime nego se nakon pijanke tek ujutro sitin pa čekan menzis ka ozebli sunce..
- 19:34 - tvoj komentar (6) - zašto?!?!? - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

jedna od najlipših misli:


Cursors