www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

sasvim običan utorak - život na balkanu - Blog.hr

život na balkanu

14.03.2006., utorak

sasvim običan utorak

..jutros me nana istlačila da joj pođen nešto sredit u grad..ono nešto povrat umirovljeničkog duga pa joj je valjda tribalo neko rješenje pečatirat u javnog bilježnika i tako te pizdarije..pa poslala mene, uvalila mi za kavu i dobro...popila kavu u Kantuna..isti ljudi ista muzika..taman jedna opuštajuća kava..samo me jutros iznerviralo tražit parking jerbo san ja za volanon "najgora noćna mora" svim muškim vozačima..znaš ono:35 puta pogledan prije nego se sa sporedne ceste uključin u promet..a o parkingu da i ne govorin..tamo di bi se parkira šleper ja ne mogu sa svojon krntijicon da ga jebeš...
..i tako..parking, javni bilježnik, kava, pa đir do pošte i doma.
..popodne san jopet bila u gradu..to je valjda takav dan..samo san ovaj put parking rišila bez problema :))

ON mi ide sutra na ribe pa me pukla neka tuga ka da ga neću vidit u najmanju ruku sto godina..a falit će ga možda 4-5 dana..da me utješi reka mi je da će mi donit koju hobotnicu :))jaka mi je ta utjeha..

iden se najist čokolina
- 20:48 - tvoj komentar (2) - zašto?!?!? - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

jedna od najlipših misli:


Cursors