~daisy

subota, 24.01.2009.

"...a nekad su se prve pahulje sa usana naših topile..."

Inače se volim družiti s mojim frendom Halidom Bešlićem kad nemam što radit, kad sam dobre ili loše volje, nekad me baci u bed, nekad mi popravi raspoloženje, ukratko, na nijednu njegovu pjesmu ne mogu ostat ravnodušna iako mi je draže kad mi popravi volju....

...al nisam o tome mislila sad, nit naslov ima veze s postom, iako se večeras spremam na koncert što jedva čekam jer je rijetka prilika da u ovom gradu uživo poslušam nešto što volim. Nervira me Facebook. Užasno me nervira! A pogotovo što je svoje kandže tako upro u mene da ih se ne mogu riješiti! Nesvjesno svaki dan kad otvorim laptop prvo idem na tu jebenu stranicu, gledam ko je onlajn, ko mi je gledao profil, ko je stavio koju sliku, ko gdje ide, sve statuse pročitam. Ali nije mi toliko zbog toga gadan, koliko zbog toga da se ne sjećam kad sam zadnji put uživo popričala s nekom svojojm prijateljicom, osim kad se negdje sretnemo! Sve si ispričamo preko chata i jednostavno više nemamo potrebu za kafom! Ovako fino pričamo iz topline svog doma, bez šminkanja, oblačenja i izlaska na ovo gadno vrijeme i trošenje love po kafićima, picerijama, kinu i gdje ti već znam. Ponekad je dobro, ali stalno???!!!! I što je najgore, sve smo toga svjesne! Ali nikako se pokrenuti, izaći iz kuće i popričat licem u lice, a ne voditi virtualni život.

Ok, dobar je fejsić, pomogne mi oko dosta stvari, ali ipak koliko je dobar toliko je loš, već sam negdje ispod pisala o manjku privatnosti što me užasno nervira i činjenici da svaka šuša može znati gdje sam i što radim, ali to na stranu, više mi smeta nedostatak društvenog života, otuđivanje ljudi, zaglupljivanje! Šutnja! Zašto nas dvoje kad dođemo doma svak sjeda za svoj laptop dok mu se ne počne spavat, a nakon toga progovorimo dvije riječi?! Fakat se ne sjećam kad sam s nekim sjela na kafu, doma ili u kafiću, nebitno (osim kolega s posla, s njima sam primorana) i popričala? Zašto, kad imamo chat? Pa ne dijeli nas ocean, nego par ulica!!!! A što je najgore, svi smo toga svjesni, a nitko neće da se promijeni. Evo prvoj meni je sad tlaka oblačit se i šminkat kad mogu poslat priji poruku - ajde na fejs i ona dođe i tu popričamo što ima novo. Događa se i da se s nekoliko ljudi istodobno dopisujem i to nerijetko. Ali bar imam volje da to prominijenim! Posao, doma, laptop - a gdje su tu ostale stvari koje čine život ljepšim? Fuj, fuj, fuj taj net!!!!

Koliko god zbližava ljude, toliko ih udaljava. Sjećam se neke sličice koju sam skupila negdje na fejsbuku, lik grli kompjuter i govori - volim svoj kompjuter jer svi moji prijatelji tu žive. WTF??????!!!!!!!!!!!!

24.01.2009. u 12:44 • 11 KomentaraPrint#

petak, 16.01.2009.

U elementu!

Ne znam jesam li stvarno u kurcu ili me PMS pere ili nešto treće, nevažno! Mrzim ljude s kojima radim! Ma, zapravo, mrzim ljude koji imaju dva lica, podjebavaju i bacaju u bed! Ne moraju to biti samo oni s kojima radim, općenito govorim, iako silom prilika ove prve moram gledati svaki dan.
Šta te briga, zaradi plaću i ajde doma, kaže mi maloprije prijateljica. Ma lako je tako reći nekome sa strane! Da se ne znam koliko trudiš ostati 'cool' i ne dozvoliti da te nečiji komentar dirne i to ne shvatiti osobno i da ti na jedno uho uđe, na drugo izađe, kad-tad pukneš! Samo ne znam što je gore, pucati svaki dan polako ili puknut jednom u dva-tri mjeseca i to sve lijepo nadoknaditi?! Kao ja, u ovom drugom slučaju.
Još nešto spada u moju kategoriju Mrzim, a to su ulizice koji ogovaraju šefa s kolegama, a onda mu se lijepo pred svima s umjetnim osmijehom uvlače u šupak. I to tako očito, da bi i budala primjetila. Kesere se i motaju oko njega po hodnicima da mi dođe rigat. Ali fakat ne razumijem te šefove, kako ne primjećuju takve ljude kada su tako pametni? Da ja vidim da mi se netko ulizuje odmah bi mi pao u očima! Fuj.

16.01.2009. u 17:25 • 6 KomentaraPrint#

subota, 10.01.2009.

Tu sam!

Ma ne pišem često da me ne stave na cool listu zubo ionako pazim da me ne skonta netko iz RL....mislim, ništa strašno i da jest tako ali pusti me - ovako mi je bolje, slobodnija sam, ne moram paziti hoće li netko dignuti nos i slične šeme...

Druga stvar zbog koje ne pišem često je što sam se navukla na forum.hr, točnije, podforum vjenčanja i zdrava prehrana (ala kombinacijerofl), to su dvije stvari koje me trenutno more. Vjenčanje je u rujnu, hotel dogovoren, datum dogovoren, kumovi dogovoreni, ostale sitnice otprilike u glavi, samo treba na onaj dosadni zaručnički tečaj....po meni sasvim nepotreban....koliko sam čula pop priča o nekim moralnim načelima - ono, suzdržavanje od seksa prije braka, a ono same trudnice sjede ispred njega rofl i tako...ali dobro, i to treba obaviti pa....

Od nove godine do danas, dakle deset dana, vidno sam mršavija! Tko me čitao prije sjeća se onih mojih postova o mom kolutu za spašavanje. Nikakva dijeta, samo smanjene porcije i suzdržavanje od fast fuda, slatkiša, čipseva i sokova iz tetrapaka. Uz svaki dan bar jedan obrok kuhanog povrća i voće za međuobroke. Teško mi je iz razloga što sam navikla SVAKI DAN pojest Kinder Bueno ili neku drugu čokoladicu, u zadnje vrijeme su me pucala kinder jaja i oni eurokrem blokovi. Priuštit ću si ja i sad tu i tamo, ali ne svaki dan....

Na skijanje ne idem jer ne mogu smislit zimu i uopće ne kontam to ludilo za zimovanjima. Ja bih radije u tople krajeve, a ne u još hladnije. Ionako sam zimomorna za poludit.

I tako...a sad idem vas obilazit....

10.01.2009. u 21:38 • 3 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (7)
Studeni 2008 (8)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

crtice iz svakodnevnice

Image Hosted by ImageShack.us



Draga djeco! nono

Molim vas da mi ne ostavljate bezbroj komentara zaredom od jedne riječi tipa cool blog, posjeti me, kissek, pusek i šta već ne.
Hvala