daysleeper https://blog.dnevnik.hr/sillmarill

utorak, 02.01.2007.

ode godina...

kalendarski beznačajna, a opet, puno se nekako toga izdogađalo...
Promaknuće, povišica, novi faks, prvi kredit..svašta nešto.... bila je isto i zajebana godina.
Kad stavim sve na vagu, nekako prevagne dobro, zadovoljan sam, valjda. Ali sam umoran.
Nekako sam drugačije počeo doživljavati sreću, ne znam , nekako imam osjećaj da sreća je samo stanje koje sam sebi stvoriš, koliko se potrudiš da se tako osjećaš. Ali umori utrka za srećom. Pa sam sada sretan, i umoran :)
Nekad se divim sam sebi kako sam naučio ignorirati stvari koje bi me prije strasno povrijedile, drugačije doživljavam ljude, jel to znači da sam zreliji?? Mislim ipak da ne jer još uvijek precjenjujem ljude, uvijek pokušavam izvući ono najbolje od njih, sklon sam opraštati sve pizdarije iako to ja teško dobijem. Jebiga, nismo svi isti.
Neki smo još premladi, neki smo jednakiji, neki sebe vidimo superiornima, bez mane, a opet, neki smo i jednostavni, volimo svoj mir, volimo da nas se ne zajebava, jer naime, ne zajebavamo ni mi nikoga...
Ispratio sam staru godinu, nogom u guzicu, rekao sam joj mrš kurva stara u penziju.
U Novoj ne očekujem ništa, ili sve, ovisi koliko ću imati snage, snage za nova sranja.
Zanimljivo je kako je većini ljudi situacija u kojoj se nalaze najteža, svima je lako, samo je njima...ono... uh, kako će oni...
Zašto ja nisam takav, zašto ja nikad ne kukam, ni kad mi je najteže? Jebiga, možda ja nisam normalan.

Očekujem ipak nešto od Nove, da za godinu dana završi, eto koliko tražim :)
lud

02.01.2007. u 20:15 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2013 (1)
Rujan 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (6)
Lipanj 2006 (3)

Opis bloga

stvari kako ih ja vidim, nekad satirično, nekad ironično...nerijetko i realno...

Linkovi

Blog.hr
Kenova.biz forum
Monitor.hr
Kingsofchaos
Hattrick

stihovi

..pa vidiš, netko to od gore vidi sve, postavi na svoje mjesto, svako dobro, a zlo još prije, sve vide oči sudbine...

zato sto mi nabaci osmijeh koji ni nagluplji idioti ne mogu zamraciti,
zato sto ima ono nesto da me pokrene naprijed,
zato sto je volim
E bas zato mokra trava