nedjelja, 31.05.2009.

Trying to keep step with all things in my life...

Ponekada mi swi pokuŠawamo uČiniti malo prewiŠe nego Šta moŽemo. Kao npr. ja sada u owom hebenom trenutku -.-... UČiti fiziku dan prije odgowaranja, a da s time moram i geografiju uČiti i tehniČki nije bila najpametnija ideja... Da bi stwar bila joŠ bolja... Moram uČiti inaĆe padam pojedine predmete... Za geografiju joŠ ne znam, ali fiziku sigurno padam ako joj ne odgoworim toČno na swih 20 lekcija... da, da... ne pitanja! LEKCIJA! wuhu! brawo ja -.-... SlijedeĆi put Ću si ostawiti cijelu Školsku godinu za nauČiti (na dobrom sam putu). Ni sama ne znam zaŠto piŠem owo jer weĆinu was to ne zanima (a ni mene samu, wjerujte mi na rijeČ). Sjedim tu u bratowoj sobi i zurim u biljeŽnicu iz fizike dok on lijepo igra kompjuter dobro se zabawljajuĆi (ubija ljude). Problemi osim owoga? Paaaa... ne znam da li se to uopĆe moŽe nazwati problemom... Prije situacijom ili manjom zaprekom na putu da preŽiwim i owaj dan. Msn je crko. Ne mogu ga poprawiti. Probala sam ono uninstalirati i ponowno instalirati i swe to, ali msn jednostawno odbija proraditi... ZaŠto? Ne znam ja! Pitajte njega -.-... ZaŠto mi je msn toliko bitan? Paaa... Imam swoje razloge koji bi weĆini ljudima bili jadni i glupi, ali meni su dowoljno dobri da poludim (koriŠtenje cenzure bilo bi suwiŠno)... Pisanje nowije knjige napreduje wrlo dobro (pod taj "wrlo dobro" mislim odliČno)... MoŽda i napiŠem neko poglawlje u sljedeĆem nowom postu, a to Će biti... Pa ni to ne znam... xD... Malo mi swe owo ide prebrzo. Kada se rijeŠim Škole imati Ću wiŠe wremena za blog i swe, pa moŽda i naprawim neŠto od njega =3... JoŠ 8 dana Škole s time da se 8. razredima ne raČunaju zadnja 2 dana... Onda je sweČani dan, pa ludi dan =D... Biti Će weselo ^^
NeĆu was wiŠe gnjawiti...
Sretno u Žiwotu =)
~hugs~

P.S.-moŽda i danas kasnije napiŠem joŠ jedan post da nadoknadim juČer ne napisan


16:20 | Komentari 1 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.