petak, 29.05.2009.

Every end is beginning of something new...

Iskreno, neznam kako zapoČeti pisanje owog bloga, tj. ne znam kako zapoČeti pisanje owog nowog/prwog posta. Zasigurno ga ne Želim zapoČeti kao Što moja stara zapoČinje swoje poslowne razgowore (to bi zwuČalo nekako owako: "Za poČetak bih wam swima zahwalila Što ste owdje...."). Pa skoro da nisam zapoČela swoju prwu reČenicu u owom postu tako.
Kako bilo da bilo. PrijeĆi Ću na stwar. ZaŠto sam poČela pisati owaj blog? Khm... Nisam poČela pisati blog, niti obeĆajem da Ću ga stwarno dugo i Često pisati jer ne trpim stwari koje su mi poput "obaweze". PoČela sam pisati post, i za sada mogu obeĆati samo da Će doĆi joŠ jedan post... pa moŽda joŠ jedan... a za njim joŠ jedan... itd...
Da li bih trebala reĆi tko sam i neŠto o meni? hmm... a-a. Moj odgowor je opet negatiwan. Ljudi procjenjuju druge po swemu Što kaŽu o sebi, pa Čak i po mjestu od dakle su ti ljudi. Samo Ću reĆi da i sama smatram kako sada ispadam loŠa osoba owim swojim "prawilima" (ako to zaista Želite nazwati tako), ali isto tako smtram kako ja zaprawo nisam loŠa osoba... Swim mi grijeŠimo, ali da li time postajemo loŠije osobe? khm... Ne mislim tako... Ljudi grijeŠe, to je u njihowoj prirodi.
Isto tako neĆu reĆi stwari kao "ako wam se ne swiĐa moj blog, molim was nemojte pljuwati po njemu..." blah, blah... Ako imate neŠto za reĆi, napiŠite u komentar, Šta god to bilo... Wjerowatno Ću puknuti na koji loŠ komentar, ali swe je to kako treba biti. Dakle, slobodno recite swoje miŠljenje (ja ne traŽim da goworite kako sam ja glupa, loŠa osoba, "agresiwna"... ja samo "dozwoljawam" da priČate Šta hoĆete ^^)... Isto tako, pitajte Šta was zanima (osim mojeg prezimena xD). Narawno, to "pitajte Šta was zanima" se podrazumjewa na neke osobne, opĆenite podatke... A ne kako je nastao swemir i koliko ja znam o swemu tome... Ja nemam pojima kako je nastao swemir... Ne znam ni kako je Hrwatska "nastala", a kamo li swemir... -.-" Ako imate nekakaw problem mogu wam dati pokoji sawijet, ali isto tako ako Želite samo priČati s nekime, dodajte me na msn ( sillky_ribbon@hotmail.com )
(nemojte mi reĆi da zwuČim kao da sam odrasla osoba koja was dawi xD)...
Ne znam wiŠe Što da wam kaŽem... Mislim da je owaj prwi post Čak ispao u redu... [ponosim se na sebe (jesam li umiŠljena? ako was to weseli... da jako)]...


19:04 | Komentari 1 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.