svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari pokaži/sakrij

kaj tu ide naslov?

trlalalala ja sam cajkaros!

Ljinjkovi!

TRAVULJA
JOKA
REĐA
ASAN
MATEA
IVANA
PERIĆKA
BORBAŠ
MIRA
HALA

NEŠT O MENI..HEHE..AK VAS ZANIMA

IME-JOSIP
PREZIME-......HAHA...MOŠ MISLIT DA ĆU GA NAPISAT.....
NADIMAK-ŠILE
ROĐEN-13.01.1991
VOLIM-CUGU,ZAJEBANCIJU,DRUSTVO I NARVNO CURE
NEVOLIM-MA NEMA STA JA NEVOLIM-JA VAM SVE VOLIM

fotke!


LUX I JA


MIRA


LUX,ASAN I JA


ČAK I LUX


ČAK I JA


ČAK I JA U KAFU BEZ MAJCI


BERTIĆ


RADAKOVIĆ


RADAKOVIĆ I KRENEK


RADAKOVIĆ I JA


JA...HEHE


NINA&BARBARA


MIRA&JA


Grga


HALA I GRGI
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

STEVIĆ I SEBA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

BARBARA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NINA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ELLA I MARTA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MARTA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ST.HALA I VLAC-LEGENDE
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

7500KN.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ASAN I JA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ASAN,KNEDLA I JA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NELA,BARICA I TINA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

STEVIĆ I JA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NINA I JA-JA SA DUŽOM KOSOM
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

No comments!



subota, 05.05.2007., 23:48

...........evo šile se opet javlja..........

evo šileta opet sa osmijehom na licu..neki bi ljudi mozda trebali znati zbog cega......
danas sam bio na rodendanu kod kristine(moje zenske),i bilo je ok samo sto se ova jedna napila
i prica lovacke ali je bila zanimljiva........ja i stevo smo bili gore goli i vidjeli su nam bradavice..hihihihihih....
ja i stevo smo tamo bili glavne face a jebi ga sta ces kad nismo normalni....
i nije bilo dovoljno cuge da se ja i stevo uspijemo napit ko deve,a sta ces zato cemo ja i on u subotu slijedecu kuoit cuge i idemo negdje cugat....
da danas sam moro kosit jebenu travu joooooooooojjj kako me zivcira kosenje pito ja staru zasto ne zapalimo tu travu pa da nemoramo vise kosit a ona meni hladno marssssssssss jesi ti normalan......
a jebote koji ce mi kurac trava u dvoristu ako neko zna nek mi napise u komentarima........aj ljudi pozdravljam vas uzivaj te

| Komentari (68) | print | # | go up!

<< Arhiva >>