< SENKY´s ROOM - Blog.hr
< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

HELLO

Welcome!!! Na mom blogu možete naći puno igrica, viceva, raznih šala i mojih dogodovština



Free Music

Free Music



Free Music

Hello ja sam senky a nadimak mi je Lullaby što znači uspavanka. moj je hobi balet a prije sam trenrala tae-kwon-do. Što radim u slobodno vrijeme, igram se na computeru i crtam, i nije da se hvalim ali neki kažu da sam talenat za crtanje.

Ime: Senky
Godina: Sedam
Najbolje frendice: Ema,
Ana, Stela, Adna, Lucia
Najbolji frend: Nemam ga
Kućni Ljubimac: Hrčak, Kornjača
Hobi: Balet
Najdraža pjevačica: Shakira, Beyonce, Avril lavigne, Rihanna, Whitney houston
Najdraži pjevač: 50-cent
Najbolja pjesma: Beautiful Liar, Girlfriend, Hip's don't lie, Smack that, My humps, Umbrella, Skater boy, I wanna dance with somebody
Najbolji film: Plava laguna, Taxi 2, Rocky 12345
Najbolja knjiga: Zabranjena vrata
Najdraži pisac: Zlatko Krlilić




EVO MALO SLIKICA


myspace
Swwetty cat



myspace
Spužva Bob Skockani



myspace
Pink panther



myspace
Kitty



myspace
Kiss






Myspace Layouts





Myspace Layouts



Myspace Layouts





Myspace Layouts








petak, 14.09.2007.

a lolcats - Caption a Kitten - ImageChef.com



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.