petak, 06.04.2007.

evo me natrag sa vrućim vijestima..ma moš mislit..ne dam gušta vama seljacima:)
malo san čitala priješnje postove,dok san još volila ovaj blog i imala čak par zanimljivih postova,npr. frajer,rock živi vječno,guzice i sise..ali to zlatno doba aninog blog je prošlo..ovo lito smo svi bili uživljeni u blogove i msn,stalno se zezali,a i svađa je bilo na pretek ( skull vs dugopoljac)..a sad smo se razišli,skull je ukinia blog i rijetko se javlja..duša me boli što nisi još uvijek aktivan,fale mi tvoji komentari!!!!! bila su to vremena.. probili smo skroz..svi su u nekim deprama,nikome ne ide u životu..a meni je baš dobro..hihi.. u biti još uvik držin ovaj blog jer san sentimentalna..svi su svoje već izbrisali..možda je vrime i da se ovaj ugasi..a i to šta je na svoju ruku,čudin se šta se iko druži s menon nakon šta je vidia ovaj blog..ah..nešto nam se svima desilo,možda stvarni život? prestali smo živit u iluzijama i konačno vidimo surovu stvarnost ..zapravo odrastamo..tužno..ne bi ja odrasla..šta će mi to..ponekad mislin da bi,ali se to više odnosi na to da oden od kuće i živin svoj život..auff..dalo bi se o tome pričat..već mi je pa mrak na oči..idem..sad ću se javljat češće,valjda..bye

- 13:52 - Spread your wings ( ukupno: 14) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.