subota, 06.01.2007.

Nova godina

i tako..prošla još jedna nova godina,meni možda jedna od najboljih..nisan to stvarno očekivala,dogodilo se samo od sebe,sve tako neočekivano i brzo,nismo imali ni kondom..hehe..ma ne,nova je bila zakon,super ekipa,zajebancije ne pretek i kud ćeš bolje? ako je istina šta govore kakva ti nova takva i iduća godina,onda će mene bit ludilo ove 2007.godine..i super mi je šta san slavila s ljudima koje sam nedavno upoznala,ali smo se odma skompali i pronašli zajednički jezik..i drago mi je šta ćemo se nastavit tako družit.
prošla god mi je bila jedan veliki kupus svega i svačega;puno svađa,problema svakakvih vrsta,doma sranja na pretek,obiteljskih stvari općenito,ljubavnih problema, povratka glumi i stvaranja novih ambicija,mjuzikla,engleske,svih novih ljudi koje san upoznala i koji su djelovali na mene,stvaranja velikih i vječnih prijateljstava..ovo je bila godina velikih kušnji,izazova,godina potpune realnosti i surove stvarnosti(rimuje se!!),godina kad san svatila kako ovaj svit funkcionira i prestala nalazit utjehe u svom.bila je svojevrsna prekretnica za mene,mislin da san sada masu zrelija i manje naivnija u svakom pogledu. izdržala san sve i sad idemo dalje,naprid u nove pobjede. nije bilo lako,ali uspila san . stvarno godina koju nikad neću i ne smin zaboravit,nikad..

- 13:27 - Spread your wings ( ukupno: 5) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.