četvrtak, 07.09.2006.

suze...

Petra uvik plače kad se nas dvi pozdravljamo jer ide u njemačku.redovito reve ko ljuta godina bez obzira šta je svi gledaju. a ja bi joj varila u facu jer mi je to bilo skroz čudno i nezamislivo.i danas san baš komentirala kako će ona vjerojatno opet počet plakat..
do ove godine mi bi se redovito već nakon tjedan dana posvađale jer smo dva totalno drugačija karaktera. kad bi išla ća, bilo bi mi teško,ali bi u isto vrime znala da će se moj život vratit u normalu i da će opet sve bit smirenije. ovo lito nešto se prominilo. ne znan točno šta,ali je. ova nam je godina bila teška i ona je jedina osoba koja me može razumit i s kojon mogu pričat o jednoj stvari koja je vrlo ozbiljna. nemamo mi sad nekih velikih tema,sve se to svodi na isto,ali ona je možda jedina osoba s kojon mogu provest po sat vrimena u kafiću da samo sidimo i šutimo,svaka nešto svoje razmišlja,ali i u toj tišini se razumimo i znamo šta ta druga misli. to smo ovo lito usavršile. stalno smo bile skupa i ni u jednom trenutku nisam pomislila da mi je dosadno . imale smo svoju šemu i bilo nam je najbolje kad smo bile skupa. oduvik smo ka sestre,ali više ka one sestre koje se stalno svađaju i prigovaraju. toga nema više, sve se prominilo. zato mi je i tako teško šta odlazi. maloprije sam bila na piću sa svima i odjedanput je samo krenilo iz mene,vjerojatno su me svi gledali blido,nisu znali šta bi,ali me nije briga. ni sad se ne mogu najbolje kontrolirat. njen odlazak mi znači da se sve minja, da nema više ležernih večeri i beskonačnih razgovora,da počinje stvarni život i da nema više bježanja od nekih stvari. stvarno je postala dio mene, onaj zanimljiviji,zabavniji i avanturistički dio mene . još ne mogu virovat da san plakala, a njoj san se rugala da uvik plače..

- 22:35 - Spread your wings ( ukupno: 3) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.